Dutte84 skriver:
Men man behandler ikke sit barn som en dukke og man råber heller ikke barnet lige i hovedet at det skal holde kæft når det græder og skriger...
Min kæreste kan fint tage sig af julie når hun ikke skriger eller græder, så snart hun gør det, bliver hun behandlet som en dukke som bliver smidt ned i sengen og råbt af...
sådan behandler man ikke et barn...
Hej Dutte
Når jeg læser dit indlæg kan jeg ikke lade være med at blive lidt bekymret. Alt for mange babyer kommer hvert år frygtelig til skade, fordi de er i de forkerte hænder. Nogle mennesker kan slet ikke magte når baby græder og kan blive voldsomt frustreret, hvilket lyder som tilfældet for din kæreste. Det første der slår mig er shaken baby syndrome. Hvor frygteligt det end lyder er det ofte en forældre der forsager dette forfærdelige syndrom på barnet. Man kan sagtens nå så langt ud selvom man elsker sit barn og jeg synes det lyder som om din kæreste hurtigt bliver frustreret med Julie, så det er virkelig vigtigt at han får noget hjælp til at håndtere det og evt. ikke bliver ladt alene med Julie.
Håber ikke du tager det ilde op når jeg skriver dette, men tager det ind. Jeg har selv en bekendt hvis venindes mand fik forsaget shaken baby syndrome på deres barn efter en aften hvor han skulle passe barnet alene. Barnet var 5 mdr. gammel og er nu handicappet resten af sit liv. Jeg siger ikke det kommer så langt ud, men det er vigtigt at komme det i forkøbet.
Anmeld