(februar) Hvad fanen gør man for at ændre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Diana...

Fra Lucas var ca 2-3 måneder har vi hele tiden bare kunne lægge ham når han skulle sove både om dagen og om natten. Men nu skal jeg kæmpe min 1 time max 2 timer med en tudende unge som bare ikke vil overgive sig til trætheden og det sgu lige meget hvor træt han er eller hvor tidlige jeg prøver at lægge ham og det mest om dagen jeg skal KÆMPE og han tuder sig i søvn uanset hvad jeg gør om jeg vugger ham trille med ham osv osv der intet der virker han gider bare ikke falde i søvn uden og tude. 

Hvordan F.... ændre jeg det for jeg er SÅ træt af at bruge SÅ langtid hver dag på at trøste ham og få ham til at sove og det ender altid med jeg står og tuder os fordi det er sgu hård. har i os været gennem sådan en periode? hvad gjorde i el hvad ville i gøre det sgu træls at skulle bruge en halv dag hver gang på en KAMP med ham.

Kram Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Fra Lucas var ca 2-3 måneder har vi hele tiden bare kunne lægge ham når han skulle sove både om dagen og om natten. Men nu skal jeg kæmpe min 1 time max 2 timer med en tudende unge som bare ikke vil overgive sig til trætheden og det sgu lige meget hvor træt han er eller hvor tidlige jeg prøver at lægge ham og det mest om dagen jeg skal KÆMPE og han tuder sig i søvn uanset hvad jeg gør om jeg vugger ham trille med ham osv osv der intet der virker han gider bare ikke falde i søvn uden og tude. 

Hvordan F.... ændre jeg det for jeg er SÅ træt af at bruge SÅ langtid hver dag på at trøste ham og få ham til at sove og det ender altid med jeg står og tuder os fordi det er sgu hård. har i os været gennem sådan en periode? hvad gjorde i el hvad ville i gøre det sgu træls at skulle bruge en halv dag hver gang på en KAMP med ham.

Kram Diana 

jeg kigger lige med her, jeg har næsten samme problem til middag, han græder dog ikke men han vil bare ikke sove uden jeg vugger og vugger ham

Anmeld

21. september 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Kram Diana 

Puha ... har været der og det er bare så hårdt . Jeg triller og triller og triller, er faktisk lige kommet ind ad døren for lillemanden ville bare ikke sove, så vi har været ude at gå .

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

Jeg er begyndt at have det problem hver dag...

Jeg går rundt med Julie, vugger hende... sidder med hende i sofaen og nuser hende...

Ligger hende ind i sengen.. sætter mig ved siden af og nuser hende i hovedet, hvor jeg samtidig har musik uroen til at køre...

Ligger en af mine brugte t-shirts ned til hende, og hun kan lugte mig...

Jeg bruger gerne masser af tid på at putte hende... :O)

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Jeg er begyndt at have det problem hver dag...

Jeg går rundt med Julie, vugger hende... sidder med hende i sofaen og nuser hende...

Ligger hende ind i sengen.. sætter mig ved siden af og nuser hende i hovedet, hvor jeg samtidig har musik uroen til at køre...

Ligger en af mine brugte t-shirts ned til hende, og hun kan lugte mig...

Jeg bruger gerne masser af tid på at putte hende... :O)

Det skam os hverdag her hjemme, jeg har heller ikke noget mod at bruge masser af tid på at putte hvis det ikke var fordi han grader hele tiden. Og så var det jo altså heller ikke længe før de skal starte i DP/vuggestue og jeg ville godt nok have det skidt med aflever det til dem (altså et barn der ikke selv kan falde i søvn) det skulle de jo helst gerne kunne inden. 

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Det skam os hverdag her hjemme, jeg har heller ikke noget mod at bruge masser af tid på at putte hvis det ikke var fordi han grader hele tiden. Og så var det jo altså heller ikke længe før de skal starte i DP/vuggestue og jeg ville godt nok have det skidt med aflever det til dem (altså et barn der ikke selv kan falde i søvn) det skulle de jo helst gerne kunne inden. 

Ja det er selvfølgelig rigtigt...Julie græder og skriger hver gang hun skal sove... Elsker og nusse om hende osv....

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt...Julie græder og skriger hver gang hun skal sove... Elsker og nusse om hende osv....

Jeg elsker da os og nusse om Lucas men jeg synes overhoved ikke der noget hyggeligt i det når de græder og skriger det ødelægger det lige som lidt vil jeg nu sige.

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Puha ... har været der og det er bare så hårdt . Jeg triller og triller og triller, er faktisk lige kommet ind ad døren for lillemanden ville bare ikke sove, så vi har været ude at gå .

Gu ve om det bare er en face de skal igennem for dem der har skrevet nu vi har børn i ca samme alder hmm det var sgu da en træls tiger var ha ha.

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg elsker da os og nusse om Lucas men jeg synes overhoved ikke der noget hyggeligt i det når de græder og skriger det ødelægger det lige som lidt vil jeg nu sige.

Jeg har ikke noget imod at nusse om hende når hun skriger eller græder, hun falder for det meste til ro når jeg nuser om hende og går rundt med hende.... Hvis jeg fik kæresten til at gøre det, det har han slet ikke tålmodighed til... Når hun skriger og græder, tror han det hjælper at råbe af hende og behandle hende som en dukke...

Så han får slet ikke lov til at putte hende når hun skriger eller græder - Generelt, så irritere det ham at Julie er sådan... Det kan jeg ikke gøre noget ved...

For mig at se, så virker han til at være pisse træt af Julie...

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Jeg har ikke noget imod at nusse om hende når hun skriger eller græder, hun falder for det meste til ro når jeg nuser om hende og går rundt med hende.... Hvis jeg fik kæresten til at gøre det, det har han slet ikke tålmodighed til... Når hun skriger og græder, tror han det hjælper at råbe af hende og behandle hende som en dukke...

Så han får slet ikke lov til at putte hende når hun skriger eller græder - Generelt, så irritere det ham at Julie er sådan... Det kan jeg ikke gøre noget ved...

For mig at se, så virker han til at være pisse træt af Julie...

Jamen nu er det jo at Lucas ikke falder til ro så det altså knap så sjovt. og ærligt jeg kan faktisk godt forstå din mand synes det øv når hun græder det synes jeg sgu os det ikke sjovt når ens små er kede af det især når man som mand tit og ofte ikke ved hvad der ikke er galt. 

Jeg er kommet til at dømme Claus før hen som om han ikke gad Lucas og ikk elsket ham osv men den enste der gjorde at det var sådan det var mig og det var fordi jeg var for overbeskyttet og ikke "troet på" claus kunne gøre det lige så godt som jeg og efter vi har fået snakket og han har sagt jeg skal lukke røven griner er det blevet meget bedre han gør tingene på sin måde og jeg på min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.