(februar) Hvad fanen gør man for at ændre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Mca<3

Årh det er bare så belastende  Jeg har været meget opmærksom på aldrig at vugge Alex i søvn i barnevognen fra starten af .. Har altid bare lagt ham om dagen og så går jeg ind .. Om aftenen derimod   Grrrr  han kæmper til det sidste ... Ammes - ikke ammes - sut - ikke sut - far - ikke far hi hi vi er hele møllen igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Mira0911

Jamen nu er det jo at Lucas ikke falder til ro så det altså knap så sjovt. og ærligt jeg kan faktisk godt forstå din mand synes det øv når hun græder det synes jeg sgu os det ikke sjovt når ens små er kede af det især når man som mand tit og ofte ikke ved hvad der ikke er galt. 

Jeg er kommet til at dømme Claus før hen som om han ikke gad Lucas og ikk elsket ham osv men den enste der gjorde at det var sådan det var mig og det var fordi jeg var for overbeskyttet og ikke "troet på" claus kunne gøre det lige så godt som jeg og efter vi har fået snakket og han har sagt jeg skal lukke røven griner er det blevet meget bedre han gør tingene på sin måde og jeg på min.

Men man behandler ikke sit barn som en dukke og man råber heller ikke barnet lige i hovedet at det skal holde kæft når det græder og skriger...

Min kæreste kan fint tage sig af julie når hun ikke skriger eller græder, så snart hun gør det, bliver hun behandlet som en dukke som bliver smidt ned i sengen og råbt af...

sådan behandler man ikke et barn...

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Men man behandler ikke sit barn som en dukke og man råber heller ikke barnet lige i hovedet at det skal holde kæft når det græder og skriger...

Min kæreste kan fint tage sig af julie når hun ikke skriger eller græder, så snart hun gør det, bliver hun behandlet som en dukke som bliver smidt ned i sengen og råbt af...

Puha det lyder ikke helt godt  I mine ører lyder det som om han slet ikke skal i nærheden af barnet

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Puha det lyder ikke helt godt  I mine ører lyder det som om han slet ikke skal i nærheden af barnet

Jeg synes det er modbydeligt at høre på... Hvis jeg siger han skal stoppe med det, begynder han at flippe helt ud på mig...

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Det har jeg jo heller ikke sagt det er. Jeg kunne ALDRIG finde på at være sammen med en mand der gør sådan!

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Årh det er bare så belastende  Jeg har været meget opmærksom på aldrig at vugge Alex i søvn i barnevognen fra starten af .. Har altid bare lagt ham om dagen og så går jeg ind .. Om aftenen derimod   Grrrr  han kæmper til det sidste ... Ammes - ikke ammes - sut - ikke sut - far - ikke far hi hi vi er hele møllen igennem

Det har vi nemlig heller ikke jo hvis han har været syg selvf. men vi har os bare kunne ligge ham og så gå igen men lige nu NEJ ihh altså os. 

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Det har jeg jo heller ikke sagt det er. Jeg kunne ALDRIG finde på at være sammen med en mand der gør sådan!

Selvom han flipper sådan ud på mig når jeg siger at han skal stoppe med det, forklare jeg ham, at det gør man ikke ved børn.... Hvor han nærmest komme tudende hen af gulvet fordi han er sådan...

Han har været ærlig og sagt til mig, at han kan ikke udstå Julie når hun skriger og græder, og derfor bliver så let irriteret på hende...

Han vil gerne tage sig af hende når hun ikke græder osv...

Har sagt til ham tit, at han skal tage til lægen og få et tjek... og evt. Psyk...
For at hjælpe ham...

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Selvom han flipper sådan ud på mig når jeg siger at han skal stoppe med det, forklare jeg ham, at det gør man ikke ved børn.... Hvor han nærmest komme tudende hen af gulvet fordi han er sådan...

Han har været ærlig og sagt til mig, at han kan ikke udstå Julie når hun skriger og græder, og derfor bliver så let irriteret på hende...

Han vil gerne tage sig af hende når hun ikke græder osv...

Har sagt til ham tit, at han skal tage til lægen og få et tjek... og evt. Psyk...
For at hjælpe ham...

Men han gør det jo igen alligevel selv om han fortryder det hun vil jo græde tit resten af hendes børne liv. Synes du længe har snakket om der er problemer med ham.
Jeg ville ikke kunne levet med det. Håber det bliver bedre.

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Men han gør det jo igen alligevel selv om han fortryder det hun vil jo græde tit resten af hendes børne liv. Synes du længe har snakket om der er problemer med ham.
Jeg ville ikke kunne levet med det. Håber det bliver bedre.

Vi håber selv at det bliver bedre... Vi begge vil starte til Parterapi... 
Og så ham til læge og få snakket der og videre til Psyk... For det har han brug for...

Anmeld

21. september 2009

MoarLK

Dutte84 skriver:

Du må meget undskylde, men du må nok heller sige til din kæreste, at der går grænsen.
For det der med at ryste/smide/råbe af et barn er nok det sidste man skal gøre.
Det kan godt være at han elsker jeres datter over alt på jorden, når hun er sød og rart, men lige så snart at hun ikke er, så behandler han hende som en dukke - der ingen følelser har.
Hun kan tage virkelig meget skade af det, du må love at det aldrig sker igen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.