Besøg efter fødsel, hvor hurtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2015

lillespir26

Spiloppi skriver:

Tak for svar, rigtigt dejligt at læse om alle jeres erfaringer - som jo af god grund er helt forskellige men tror bestemt i har ret i, at jeg gerne bare vil nyde hende alene i fulde drag, self med min mand og så kan familien komme når vi engang er landet på barselshotellet eller afd. Men jeg synes nu det er rart at vide de godt "må" komme på fødestuen, HVIS nu, som nogen skriver, man har mega energi og bare vil have dem ind efter en time men tak for rådende!

Jeg tror vi prioritere at storesøster som til maj er 15 mdr bliver henter og kommer til at møde lille blop i fred og ro også må andre komme dagen efter eller senere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2015

Sedigfor

alenemor42 skriver:

Jeg havde fået epidural   ellers tror jeg ikke jeg fik noget

Er det ikke den der man får i ryggen? (:

Anmeld Citér

8. december 2015

alenemor42

Sedigfor skriver:

Er det ikke den der man får i ryggen? (:

Jo det er det  fik dog kun ved min 3 fødsel de andre gange fik jeg ingenting

Anmeld Citér

8. december 2015

De3Guldklumper

ninibadini skriver:

Jeg skal føde på Horsens, og har fået at vide at man ikke må få besøg på fødegangen, så det er måske forskelligt fra sted til sted. Der er også kun kort besøgstid på barselsgangen. Jeg synes, det er helt fint. Min svigermor regner med at komme med det samme (har fortalt at det altså ikke kan ske, både for min skyld, men også babys) De første par timer er baby meget vågen og opmærksom og den tid kommer bare ikke igen! Baby skal helst ligge hud mod hud her. Hos os skal der slet ikke være noget, der forstyrrer i denne tid, så kamera og mobiler skal være slukkede.

Jeg fødte i Horsens i 2014 og der måtte vi gerne få besøg på fødestuen men vi valgte at tage hjem i stedet for og få besøgende der. 

Anmeld Citér

8. december 2015

Melm

40 min efter at min datter kom til verden, var min veninde på besøg inde på fødestuen (hun var lige i nærheden skrev hun) ☺️ Kommer jo helt an på hvor træt du er og hvordan fødslen er gået ☺️

Anmeld Citér

8. december 2015

Jupiter

Du må godt få besøg på fødestuen når det praktiske er klaret. Det er op til dig selv.

Min familie bor MEGET langt væk, og de kom ind på fødestuen, da jeg sagde til. Jeg vidste at de havde langt hjem og det var midt om natten.

Det er en smagssag.

Jeg havde vores datter liggende hos mig hele tiden (undtagen da jeg var på toilettet - da var det far der tog over).

Nu her anden gang prioriterer vi at vores datter møder lillesøster før alle andre. Og hvis familien beslutter sig for at køre helt herover, må de medtage den risiko at der vil være længere ventetid denne gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.