Fødte også på Riget de to første gange. Første gang var en rigtig hård fødsel, da den trak i langdrag og der tilstødte lidt komplikationer under selve fødslen, så var glad for der ikke kom andre end min mand lige efter. Jeg fødte om morgenen og vi kom over på barselshotellet omkring frokost, og der fik vi en lur sammen med baby og derefter tror kl har været 16, kom der folk lidt af gangen resten af aftenen og den næste dags eftermiddag.
Anden gang gik fødselen hurtigt og fødte igen om morgenen og vi var hjemme hos os selv igen ved 10/11-tiden, jeg fik en lur, men min mand bagte kage og gjorde rent inden de første gæster kom kl. 12.
Tredje gang gik også forholdsvis nemt da den først kom igang. Fødte ud på eftermiddagen og var hjemme igen ca. 3 timer efter baby var kommet ud, og der stod den første gæst klar, da vi kørte ind på parkeringspladsen. Den tredje gang havde jeg sovet en del af forløbet og var derfor ikke træt på samme måde som de to andre, hvor jeg havde brugt natten på at føde.
Hvis det er jeres første barn, synes jeg, at i skal nyde det sammen kun jer også vente med at få besøg. Der bliver jo rig mulighed for at se baby senere, men kun en gang baby lige er kommet ud og i har det sammen.
Anmeld
Citér