børnenes hjemmelavede julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2015

Valle81

Bshizzle skriver:

Er de så dyre ??!  

Sidste år købte vi porcelæns/glastuscher i Bilka til 100 kr, tror der var 5 eller 6 forskellige farver i��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2015

Bshizzle

Valle81 skriver:

Sidste år købte vi porcelæns/glastuscher i Bilka til 100 kr, tror der var 5 eller 6 forskellige farver i��

Okay.. Så må jeg en tur i Bilka  

Hedder de noget bestemt de tuscher? 

Anmeld Citér

6. december 2015

Smil

Profilbillede for Smil
A. Nonymsen skriver:

Her hjemme maler vi lys...

kan egentligt godt lide at det er noget man kan bruge, så man ikke drukner i hjemmelavede pynteting  

også et det VILDT billigt

Hvilken slags maling har du brugt?

Anmeld Citér

6. december 2015

A. Nonymsen

Smil skriver:

Hvilken slags maling har du brugt?

Ganske almindelig vandmaling, bare brug sulfo i stedet for vand så hæfter det på lyset 

super nemt og synes de er blevet ret fine

Anmeld Citér

6. december 2015

Benjamins'mor

EnGodMor skriver:

Jeps, et simpelt spørgsmål hvad har jeres børn lavet af julegaver til bedsteforældrene, eller andre familie medlemmer i år?

Kom gerne med billeder. 

Er helt tom for ideer med hvad de kan lave.

Vi har ikke lavet dem endnu. 

Men Benjamin skal blandt andet male 2 lærreder hvor det ene er til bedstemor og bedstefar og det andet til farmor og farfar. 

Og så tror jeg vi laver noget trylledej og maler. 

Anmeld Citér

6. december 2015

EnGodMor

Eeeeeeeiiiiii tusinde tak for alle de fine ideer 

Her kom nissen med maling i morgentimerne, så børnene ville male billeder på papir til bedsteforældre, jeg sætter så bare billederne i rammer 

Så det var jo skønt at endelig finde ud af hvad de kunne lave. 

Og super dejligt de selv kom med forslaget

Anmeld Citér

6. december 2015

Skouboe

Mine er 5½ og næsten 7 og den lille syr et klemmeforklæde til farmor og et til bedstemor og den store syr et par brødkurve i julestof.

Til farfar har pigerne flettet en svampekurv i pileflet (med lidt hjælp fra moderen, hvor det drillede), og bedstemors kæreste får nok et forklæde de selv har syet.

Anmeld Citér

6. december 2015

Smil

Profilbillede for Smil
A. Nonymsen skriver:

Ganske almindelig vandmaling, bare brug sulfo i stedet for vand så hæfter det på lyset 

super nemt og synes de er blevet ret fine

Det lyder smart  Tager jeg så vand og putter opvaskemiddel i og så dypper børnene penslerne i sulfovand og så vandfarve? 

Bare lige så jeg er helt med 

Anmeld Citér

6. december 2015

A. Nonymsen

Smil skriver:

Det lyder smart  Tager jeg så vand og putter opvaskemiddel i og så dypper børnene penslerne i sulfovand og så vandfarve? 

Bare lige så jeg er helt med 

Vi har bare brugt ren sulfo, altså ingen vand, igså dyppet penslerne i sæben og bagefter i farven også malet

Anmeld Citér

6. december 2015

Anja82

Min den yngste (6 år) og jeg har fanget edderkoppespind og drysset mel på.. De er rammet ind..

Den ælste har lavet juletræer.. Påklistret noget sølvfolie ovenpå paptræer og malet en pind de står på.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.