børnenes hjemmelavede julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2015

Moar2011

GrønStjerne skriver:

Kopper kan købes i Bilka (det der aida mærke mankan få er rimelig billigt)

maling kan både fås på nettet og i panduro hobby. Vi har haft noget maling til pensler og i år skal vi bruge et sæt tusser jeg har købt. Synes de er lidt dyre, 300 kr for en pakke med 12 stk..

Synes jeg har set sån nogen i netto til 30kr

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2015

EnGodMor

Moar2011 skriver:

Synes jeg har set sån nogen i netto til 30kr

De har  kopper  i harald  Nyborg  til tolv kr mener  jeg.

Og andet billet porcelæn 

Anmeld Citér

6. december 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
lineog4 skriver:

Ungerne har lavet en pakkekalender til mormor med en masse perleplader. 

Juleaften får hun håndaftryk i perler monteret på sort papir og i ramme - ikke monterede endnu så kan kun vise billede af hænderne. Har også indkøbt til en kalender med tegninger og en kop, skål og tallerken de kan tegne på. Så hun får en masse hjemmegjort i år :-)

hvordan har du lavet hænderne

Anmeld Citér

6. december 2015

lineog4

hannetheis skriver:

hvordan har du lavet hænderne

Vi lavede håndtryk i trylledej, og da trylledejen var bagt færdig så smurte vi med olie og hældte perler i og smeltede dem i ovnen. Formen kan bruges flere gange, men kan ikke pynte op med mindre man maler den.

Anmeld Citér

6. december 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
lineog4 skriver:

Vi lavede håndtryk i trylledej, og da trylledejen var bagt færdig så smurte vi med olie og hældte perler i og smeltede dem i ovnen. Formen kan bruges flere gange, men kan ikke pynte op med mindre man maler den.

fed ide. Det vil jeg prøve.

Anmeld Citér

6. december 2015

MyLove E

EnGodMor skriver:

Jeps, et simpelt spørgsmål hvad har jeres børn lavet af julegaver til bedsteforældrene, eller andre familie medlemmer i år?

Kom gerne med billeder. 

Er helt tom for ideer med hvad de kan lave.

Jeg har købt denne kasse i legekæden, og så er der ellers blevet masse produceret gaver

Jeg har haft lidt ekstra ting inde i skabene men det har Været fint det som har været i kassen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. december 2015

Mom2Two

EnGodMor skriver:

Jeps, et simpelt spørgsmål hvad har jeres børn lavet af julegaver til bedsteforældrene, eller andre familie medlemmer i år?

Kom gerne med billeder. 

Vi har lavet mal selv sparegrise og et fuglehus fra Tiger .. Håndaftryk og køleskabsmagneter i trylledej .. Også har vi været til fotograf og få taget A4 billeder til deres fars familie og min familie...

Anmeld Citér

6. december 2015

Bshizzle

hmg86 skriver:

Ved ikke hvor gamle dine børn er,men hvis de kan bruge tuscher, så giver det sådan et flot resultat. Maling kan være svært at styre.. panduro har både maling og tuscher hvis det er.. og tror mere eller mindre alle kopper kan holde til ovnen.. arbejder i børnehave og vi har fået nogle fine resultater. Hvis børnene ikke er så gamle kan man lave aftryk af hænder og fødder.. 

Så må jeg en tur i Panduro 

De er 4 og 10 år.. Så de kan godt bruge tuscher  

Jeg tænker måske at IKEA har helt hvide krus.. 

Anmeld Citér

6. december 2015

A. Nonymsen

EnGodMor skriver:

Kom gerne med billeder. 

Her hjemme maler vi lys...

kan egentligt godt lide at det er noget man kan bruge, så man ikke drukner i hjemmelavede pynteting  

også et det VILDT billigt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. december 2015

Bshizzle

GrønStjerne skriver:

Kopper kan købes i Bilka (det der aida mærke mankan få er rimelig billigt)

maling kan både fås på nettet og i panduro hobby. Vi har haft noget maling til pensler og i år skal vi bruge et sæt tusser jeg har købt. Synes de er lidt dyre, 300 kr for en pakke med 12 stk..

Er de så dyre ??!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.