Ja, så er Stella smidt i DP efter 10 dage hjemme - Hold kæft - for at sige det rent ud - hvor har de sidste 14 dage trukket tænder ud!
Vi er 4 bleer fra at løbe tør, jeg trænger til et bad, Stig er startet på arbejde idag og jeg skulle stå med begge unger alene og sørge for afl. for første gang!
Stella græd selvfølgelig helt vildt da hun skulle afleveres og det endte jo så også med at jeg flævede´ hele vejen hjem i bilen fuld af dårlig samvittighed

Nu var jeg ellers lige holdt op med det tuderi!
De sidste 14 dage gik bare slet, slet ikke som jeg havde forventet...
Anywho -
Vi blev jo som skrevet indlagt i tirsdags da DUN
(Red. Drengen uden navn) fik 39 i feber.
Vagtlægen var bange for at han måske alligevel kunne have fået den streptokok-infektion under fødslen, hvilket i værste fald kunne være livsfarligt, så vi skulle indlægges med det samme.
Så fik jeg ellers lige et meltdown der sagde spar 2!
Jeg brød fuldstændig sammen ude ved vagtlægen, så den stakkels læge blev helt befippet og anede slet ikke hvad han skulle sige

Som sagt så gjort - Indlagt blev vi og med de næste dage fulgte en masse blodprøver og undersøgelser.
Jeg var tudefærdig derude.. Hold op hvor er det hårdt at se at ens lille baby skal stikkes i arme og fødder op til flere gange.
Desuden skulle jeg igen igen være væk fra Stella og det trak sgu også lidt tænder ud.
Hun kunne jo ikke forstå at mor ikke skulle med hjem igen, så til sidst måtte vi minimere besøgene fra hende.
Det var simpelthen for hårdt for os begge når hun grædende skulle slæbes med hjem...
Prøverne så dog fine ud og vi blev udskrevet da han blev feberfri torsdag eftermiddag.
Det har dog påvirket Stella ret meget at jeg har været så meget væk, så nu håber jeg bare det hele bliver godt når vi får vores "normale" hverdag tilbage.
Helt ærligt - Jer der har mere end 1 barn:
Er det normalt at man har så mega dårlig samvittighed over at man lige pludselig ikke kan være der så meget for nr. 1?
Jeg føler virkelig jeg svigter hende og det skærer mig så dybt i hjertet når hun græder over at jeg ikke kan komme med hende udenfor og lege fordi man lige skal amme for 117. gang den morgen?
Jeg er bare så splittet!
Jeg vil bare så gerne nyde at have en nyfødt igen, men for dælans hvor savner jeg bare noget RYTME i hverdagen igen..
Lige nu følger jeg bare med og håber samtidig på at jeg ikke drukner i dårlig samvittighed og vasketøj

Lyder måske lidt opgivende og negativ lige nu, men det er faktisk gået ret godt med at have begge unger hjemme..
Det er bare mit hoved der ikke kan følge med mere efterhånden..
Måske hormoner, måske manglende søvn.. Tja, måske sågar begge dele..
Stakkels Stig, siger jeg bare

Barn nr. 2 ER virkelig meget nemmere.. Det er bare kunsten at kombinere det med barn nr. 1 der er lidt svær at greje

Til sidst vil jeg lige sige at jeg SAVNER jer!
Jeg savner at smide om mig med indlæg, men tiden har bare ikke været til det!
Jeg håber at det kommer i løbet af de næste par dage!
Til sidst vil jeg lige slutte af med lidt blandet billed-tamtam fra hospitalet (Stella synes det var alletiders at være der!) og hjemkomsten.. Og så må jeg nok hellere komme i Pilka efter flere bleer før barnet vågner