Molly90 skriver:
ja som overskriften lyder synes i at det er en skam at købe brugt babyudstyr såsom barnevogn, har helt vildt dårlig samvittighed over at have købt en brugt barmevogn, men det er vores eneste mulighed lige nu da vi har en mindre indkomst pt, vi har bare heller ikke lyst til at gå ud og tage et lån føler vi selv vil være en dårlig start..
Hvad er jeres mening er det ok at købe brugt ?
Nu har jeg ikke læst alle de andre kommentarer, men....
Hvis det ikke skulle være ok at købe brugt så skulle jeg da dælme godt nok skamme mig til jeg blev grøn i hovedet
vi venter vores første børn om maks 12 dage... Vi har købt en brugt Odder tvillinge vogn til 700kr, 2 lifte der er næsten som nye til 450kr.... Ja den er brugt og har brugs mærker, men vi har fået en fin vogn som er absolut brugbar til 1150kr i det hele...
En kombivogn til 350kr...
2 tremmesenge til 400kr....
En hel sæk tøj i str 50-56 købte jeg for 200kr... Talte antallet og der var 160 stk tøj der bare skulle vaskes og nu er klar til brug...
Vi har selvfølgelig også købt nyt af noget.... Man kan jo ikke lade være... Men skulle vi købe de ting som nyt som vi har købt brugt havde det IHVERTFALD kostet os 15000kr mere vil jeg skyde på... Tvillinge vogn, dobbelt af alt... Tøj, tremmeseng osv... Autostole lejer vi i babysam...
Så GO CRAZY med det brugte 
Anmeld
Citér