Andre med lærkebørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Godt, en lille opdate:

I går blev hun puttet lidt i 19. Meget træt og temmelig pyl, men hun klarede det. 

Og så sov hun egentlig ret godt, og lige med det samme. Indtil klokken 1:30 hvor hun vågnede og græd. Jeg blev hilst med et glad "Heej!" da jeg kom ind på værelset. Det lykkedes dog at få hende til at sove igen, ved at vugge hende i ikke mindre end 20 minutter... 

Kl 5 vågnede hun igen. Brokkede sig men uden at græde, så eg lod hende blive i sengen. Til sidst faldt hun i søvn igen og sov indtil kl 7:30.

Så alt i alt gik det jo ok, men synes nu altså det er hårdt med natteroderi når nu hun har sovet igennem fra hun var 6 mdr..

Tak for alle jeres svar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

Leneur

MummiT skriver:

Puuha, endnu tidligere, der lyder godt nok hårdt..

Jeg har tænkt at forsøge at trække hende til kl 19 i aften, for at se om det hjælper herhjemme..

Ellers må jeg jo nok også bare indstille mig på at finde en måde at få det hele til at fungere med at vi står op kl 5...

Jeg læste et sted at man egentligt blot skulle rykke sengetiden 10 min ad gangen, så det ikke blev så stort et spring. Så når de 10 min er passet ind, rykker man det 10 min igen indtil den sengetid man gerne vil have er nået. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.