D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Min datter er et vaske ægte lærkebarn.
Da hun var helt lille og frem til hun blev 7-8 mdr vågnede hun fast kl 5 hver morgen. Siden da har hun sovet til kl 6-6:30 og endda nogle dage helt til kl 7!
Det er dog gået helt over igen.... Den sidste uges tid er hun SENEST vågnet kl 5
Hun er totalt vågen på det tidspunkt. Sidder i tremmesengen og kalder/græder for at komme ud. Når jeg kommer ind på hendes værelse bliver jeg mødt af "Hej! Op, op, op!" Hvis jeg forsøger at putte hende igen bliver hun dybt ulykkelig... Hvis jeg tager hende ind i min seng så ligger hun og putter lidt, men begynder så at stikke fingre i mine øjne og min næse mens hun ligger og snakker...
Hun kommer i seng mellem 18-18:30 fordi hun i længere tid pludselig ikke kunne holde sig vågen længere end det. Hun sover altid maks 10 minutter efter jeg har puttet hende, og som regel går der ikke mere end 5 minutter før hun er laaangt væk.
Er der noget jeg kan gøre for at få hende til at sove længere?
Jeg har et stort søvnbehov og fungerer meget, meget dårligt uden min søvn. På samme tid har jeg dårligt mulighed for at gå tidligere i seng da det er om aftenen at jeg har tid/ro til at lave lektier..
Gode råd modtages med kyshånd!
Anmeld
Citér