Så kom trodsalderen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.708 visninger
24 svar
20 synes godt om
22. november 2015

Sprit25

Så er bøffen skåret dumt ud

så hænger pizza stykkerne sammen

så må vi ikke få en ostehapser 

og shit hun kam blive hys. Hvad gør jeg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

alenemor42

Hopper op og falder ned på det, sætter de grænser der skal sættes klart og tydeligt... og lader ungen være hys. For er det ikke det ene så er det det andet. Men det er eddermansme grrrrr engang imellem 

Anmeld Citér

22. november 2015

Sprit25

alenemor42 skriver:

Hopper op og falder ned på det, sætter de grænser der skal sættes klart og tydeligt... og lader ungen være hys. For er det ikke det ene så er det det andet. Men det er eddermansme grrrrr engang imellem 

Nogen gange kan de vare op til 10 minutter de anfald. Er det okay. 

Anmeld Citér

22. november 2015

alenemor42

Ja det er der intet unormalt i, især piger er vildt hysteri og med temperament. Det er nu det prøver at finde ud af hvor grænserne går til og så må man holde fast. 

Man kan evt. Efter 5 min roligt spørge om hun er ved at være færdig ...enten fortsætter hun eller stopper. Når hun er faldet ned så giv et lille kram eller kys. Men får du dårlig samvittighed vil hun være klar over det og fortsætte til du giver efter.

Anmeld Citér

22. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Man forsøger, så vidt muligt, ikke at blive sindsyg....... det er mega mega drænende på alle mulige planer, og man kan nok ikke helt sige sig fri for at få en nedsmeltning eller 2 i perioden, men det er ok, og ja de hyler virkelig meget op, og det er også ok. 

Forsøg evt med en masse opmærksomhed og ros på det positive, og sæt konkrete og korte grænser ved negativ adfærd (lad være at bruge for mange ord, de kan ikke rumme det alligevel og blivet sommetider endnu mere hys jo mere vi taler og forklarer stolpe op og stolpe ned). 

Anmeld Citér

22. november 2015

Skouboe

Sprit25 skriver:

Herhjemme varer de ofte 45 minutter, så nyd at de ikke er længere 

ellers så tæl til 7000 og husk det er en fase. Min mindste er 5 1/2 og nu begynder det at lette lidt...

Anmeld Citér

22. november 2015

Sprit25

Skouboe skriver:

Herhjemme varer de ofte 45 minutter, så nyd at de ikke er længere 

ellers så tæl til 7000 og husk det er en fase. Min mindste er 5 1/2 og nu begynder det at lette lidt...

Vores venner uden børn sagde også igår: nåh det vare vel de næste 18 år

Anmeld Citér

22. november 2015

alenemor42

Sprit25 skriver:

Vores venner uden børn sagde også igår: nåh det vare vel de næste 18 år

På en måde gør det de der små tøse børn gør en noget strammere i masken end drengebørn.

Men det aftager også kommer der præ teen fasen efterfulgt af fullblown teen fasen 

Anmeld Citér

22. november 2015

MorTil3+

Sprit25 skriver:

10 min bare det var det samme her. Vores pige kan blive ved i i halve og hele timer hvis det ikke lige passer damen.

Anmeld Citér

22. november 2015

Sprit25

Åh hvor er jeg glad for at høre om jeres unger. 

Igår var hun hysterisk på morfar. Da han så sætter sig ned for at berolige hende vælter hun over hans fod og slår næsen så fik hun noget at være hys over

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.