Rosa skriver:
Jeg var simpelthen så megaglad over at det er lykkes mig at samle en gruppe af de bedste venner og få købt billetter til Dizzy Mizz Lizzy koncerten i Århus til april, jeg havde endda skrevet det på min status på FB. Til den tid er jeg 8 mdr henne, men tanken var at jeg skulle stå omme bagerst og rocke med sammen med min kæreste. Så er det lige at en gammel gammel "veninde" fra folkeskolen som jeg ikke har talt med / haft nogen kontakt med siden da har været inde og kommentere min status for første gang nogensinde. Hendes første ord til mig i 8 år er noget i retning af "jordmødre siger at det stresser barnet at være til rockkoncert så sent i graviditeten, undskyld mit sortsyn. Men den overlever vel nok ;-) og tillykke forresten"
Nu er det så jeg spørger jer om ikke det er en lidt underlig ting at gå ind og skrive som det første livstegn i 8 år?
Og hvad mener I - burde jeg sælge billetten? Hun lyder som om (føler jeg lidt) at jeg er en decideret egoist hvis jeg tager til koncerten alligevel og udsætter mit ufødte barn for stress... 
Selv mener jeg at have læst at børn elsker musik også når de ligger i maven, og at graviditet ikke er en sygdom... Altså jeg skal jo ikke på Roskildefestivalen...
Synes ærligt talt jeg gør det så godt jeg kan med rygestop, neutralprodukter og økologisk mad, men at undvære livemusik resten af graviditeten ville være et stort stort tab for mig.... Men jeg må indrømme at lidt af magien er gået af den koncert
F*** hvor kan det være kedeligt at være gravid!!!!!
Rosa som er lidt følsom lige nu....
mine to søstre og min bror og jeg var til koncert med Alphabeat (det eneste musik vi nogensinde har kunnet blive nogenlunde enige om!) sammen da min søster var højgravid med min niece og det gik FINT, hun rockede med derinde og den dag idag (hvor hun er 2) ved hun ikke noget bedre end at sætte musik på og ryste måsen

og så spillede de "yummy yummy yummy i've got love in my tummy", så det var jo perfekt!

tag afsted og rend og hop på hvad den veninde har sagt...der ER nogen der er notoriske lyseslukkere og hvem ved, måske er hun jaloux på din graviditet og så langer hun ud efter dig på den måde...
Anmeld