Dizzy Mizz Lizzy og maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2009

Pia

Maise skriver:

hmm jeg skal til fleetwood mac koncert i parken når jeg er i uge 28. Har selv tænkt om det er smart, og er da stadig i tvivl. har tænkt mig at spørge min jordemoder i næste uge hvad hun mener. Vil bare så gerne.

Rigtig god tur.. nyd det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

qp

Rosa skriver:

Jeg var simpelthen så megaglad over at det er lykkes mig at samle en gruppe af de bedste venner og få købt billetter til Dizzy Mizz Lizzy koncerten i Århus til april, jeg havde endda skrevet det på min status på FB. Til den tid er jeg 8 mdr henne, men tanken var at jeg skulle stå omme bagerst og rocke med sammen med min kæreste. Så er det lige at en gammel gammel "veninde" fra folkeskolen som jeg ikke har talt med / haft nogen kontakt med siden da har været inde og kommentere min status for første gang nogensinde. Hendes første ord til mig i 8 år er noget i retning af "jordmødre siger at det stresser barnet at være til rockkoncert så sent i graviditeten, undskyld mit sortsyn. Men den overlever vel nok ;-) og tillykke forresten"

Nu er det så jeg spørger jer om ikke det er en lidt underlig ting at gå ind og skrive som det første livstegn i 8 år?

Og hvad mener I - burde jeg sælge billetten? Hun lyder som om (føler jeg lidt) at  jeg er en decideret egoist hvis jeg tager til koncerten alligevel og udsætter mit ufødte barn for stress...

Selv mener jeg at have læst at børn elsker musik også når de ligger i maven, og at graviditet ikke er en sygdom... Altså jeg skal jo ikke på Roskildefestivalen...

Synes ærligt talt jeg gør det så godt jeg kan med rygestop, neutralprodukter og økologisk mad, men at undvære livemusik resten af graviditeten ville være et stort stort tab for mig.... Men jeg må indrømme at lidt af magien er gået af den koncert   F*** hvor kan det være kedeligt at være gravid!!!!!

Rosa  som er lidt følsom lige nu....

Jo det var søreme underligt, at skrive efter så mange år. Tror jeg havde spurgt hende om hendes mor var til Rock koncert dengang hun lå i hendes mave!!
Jeg synes du skal tage afsted... for ved du hvad, hvis du (når du kommer derind) får en dårlig fornemmelse så tager du bare hjem igen.

Kh qp

Anmeld

21. september 2009

Betina88

Rosa skriver:

Jeg var simpelthen så megaglad over at det er lykkes mig at samle en gruppe af de bedste venner og få købt billetter til Dizzy Mizz Lizzy koncerten i Århus til april, jeg havde endda skrevet det på min status på FB. Til den tid er jeg 8 mdr henne, men tanken var at jeg skulle stå omme bagerst og rocke med sammen med min kæreste. Så er det lige at en gammel gammel "veninde" fra folkeskolen som jeg ikke har talt med / haft nogen kontakt med siden da har været inde og kommentere min status for første gang nogensinde. Hendes første ord til mig i 8 år er noget i retning af "jordmødre siger at det stresser barnet at være til rockkoncert så sent i graviditeten, undskyld mit sortsyn. Men den overlever vel nok ;-) og tillykke forresten"

Nu er det så jeg spørger jer om ikke det er en lidt underlig ting at gå ind og skrive som det første livstegn i 8 år?

Og hvad mener I - burde jeg sælge billetten? Hun lyder som om (føler jeg lidt) at  jeg er en decideret egoist hvis jeg tager til koncerten alligevel og udsætter mit ufødte barn for stress...

Selv mener jeg at have læst at børn elsker musik også når de ligger i maven, og at graviditet ikke er en sygdom... Altså jeg skal jo ikke på Roskildefestivalen...

Synes ærligt talt jeg gør det så godt jeg kan med rygestop, neutralprodukter og økologisk mad, men at undvære livemusik resten af graviditeten ville være et stort stort tab for mig.... Men jeg må indrømme at lidt af magien er gået af den koncert   F*** hvor kan det være kedeligt at være gravid!!!!!

Du burde ta' afsted .. Hvis du står bagerst til koncerten , burde der ikk' ske noget med jeres guldklump .. I ska' jo bare nyde musikken og ikk' danse vildt omkring folk ..

Anmeld

21. september 2009

oo

Rosa skriver:

mine to søstre og min bror og jeg var til koncert med Alphabeat (det eneste musik vi nogensinde har kunnet blive nogenlunde enige om!) sammen da min søster var højgravid med min niece og det gik FINT, hun rockede med derinde og den dag idag (hvor hun er 2) ved hun ikke noget bedre end at sætte musik på og ryste måsen og så spillede de "yummy yummy yummy i've got love in my tummy", så det var jo perfekt!

tag afsted og rend og hop på hvad den veninde har sagt...der ER nogen der er notoriske lyseslukkere og hvem ved, måske er hun jaloux på din graviditet og så langer hun ud efter dig på den måde...

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Jeg vil nok også sige, vent og se tiden an. Måske du slet ingen gener får i din graviditet og  bare har det super til den tid, er jo ingen der siger du skal stå lige foran scenen og banke maven opp i sikkerheds hegnet hvergang dem bagved skubber dig.

I kan jo alle gør det til en hyggedag og finde et sted helt bagerst, så kan i stadig høre musikken og så er der også taget hensyn til din mavse

Anmeld

21. september 2009

AstridM

Personligt var jeg til gasolin teater koncert da jeg var 8 mdr henne med den første. Det gør jeg aldrig igen.
Jeg syntes det var helt voldsomt på hende, men det er et meget individuelt valg.

Med nummer 2 havde jeg billetter til koncert men var for dårlig med vand i kroppen og alle mulige gener.

Anmeld

21. september 2009

sarahb

Jeg var til chris brown og alicia keys...Når det var meget højt sys jeg det var ubehageligt, men ellers ik...
Så afsted med dig og hvis du får det dårligt smutter du bare...

Og hun kan da ta den besked og stikke den skot op... det er da noget mærkeligt at skrive efter så mange år

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

Tror at jeg ville høre jordemoderen   Alle har så delte meninger om hva man må og kan i en graviditet , Hør hende så du med garanti kan tage glad afsted ...

Anmeld

21. september 2009

Brams

Da jeg var til fødselsforberedelse for et par uger siden, var der en der spurgte om hun måtte tage til rockkoncert (mener at hun var ca. 32+) ugen efter. JM sagde at det så hun ingen grund til ikke at gøre og at barnet jo ikke hører det lige så højt som moderen ville gøre.

Spørg din JM hvis det er, men jeg tror altså ikke at det skulle være et problem. God koncert

Trine 34+4

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tusind tak for alle jeres svar!!! Jeg tager helt sikkert afsted hvis ellers kroppen og helbredet og energien er det til det! Så passer jeg bare ekstra godt på ikke at blive skubbet til eller stå i nærheden af en højtaler.

Og så kan hun ellers bare sidde med sine løftede pegefingre - spør' mig om det rør' mig!!!
Igen mange mange tak for jeres svar, humøret er lidt bedre i dag

KH
Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.