Dagbog til mit ufødte barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Ihh moster  Du må ikke få mig til at græde i arbejdstiden 

Jeg har tænkt på dig hele dagen om, hvordan I havde det  Dig og Bønne, eller hvad vi skal kalde den 

Men det ser ud som om du kom mig i forkøbet...

Jeg håber snart jeg kan være med. Møzzer

Jeg vil også gerne have, at du snart bliver gravid så vi kan få barsel sammen, det ville værre SÅ DEJLIGT
Vi har det godt, mig og rejen/bønnen/kommaet eller hvad den nu skal kaldes...det tænker jeg lidt over...hmmm
Idag har jeg haft lidt kvalme...faktisk så meget at jeg vågnede af det tidligt i morges og ikke kunne sove mere.....men er det ikke alt for tidligt!!
Der var nogen der sagde på arbejdet, at tidlig kvalme godt kunne betyde tvillinger......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Jeg vil også gerne have, at du snart bliver gravid så vi kan få barsel sammen, det ville værre SÅ DEJLIGT
Vi har det godt, mig og rejen/bønnen/kommaet eller hvad den nu skal kaldes...det tænker jeg lidt over...hmmm
Idag har jeg haft lidt kvalme...faktisk så meget at jeg vågnede af det tidligt i morges og ikke kunne sove mere.....men er det ikke alt for tidligt!!
Der var nogen der sagde på arbejdet, at tidlig kvalme godt kunne betyde tvillinger......

Arrrh Skulle vi nu ikke liiiiige lade alle amme-stue-historierne ligge  også skal du da have lov til at nyde din kvalme i 8 ugers tid og få en scanning der kun viser at der er 1 hehe

Men dejligt at du har det godt... Du skal nok få sovet, - der går ikke særlig længe, før du er mega træt!  Så glæd dig over at vågne lidt tidligt idag

Anmeld

21. september 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Arrrh Skulle vi nu ikke liiiiige lade alle amme-stue-historierne ligge  også skal du da have lov til at nyde din kvalme i 8 ugers tid og få en scanning der kun viser at der er 1 hehe

Men dejligt at du har det godt... Du skal nok få sovet, - der går ikke særlig længe, før du er mega træt!  Så glæd dig over at vågne lidt tidligt idag

Jo tak!  Tror også bare de sagde det for at drille....håber jeg...hehe host hark

Anmeld

21. september 2009

dorthemus

BabyTosset skriver:

Først og fremmest tillykke med graviditeten  Jeg synes, at det er en rigtig god ide med den dagbog - Specielt i din situation tror jeg, at det vil være godt for dit barn som ældre at kunne læse om de tanker og følelser, du har haft omkring det hele. Og som du selv siger, så glemmer man med tiden mange ting, og så er det rart at have på skrift, så man kan huske tilbage på, hvordan det nu var.

Jeg er selv førstegangsgravid, og jeg har også valgt at skrive dagbog til mit ufødte barn. Det har jeg valgt af netop den årsag, at man glemmer mange ting hurtigt. Så det er rart at få skrevet alle sine følelser og tanker ned - Ikke kun for at jeg selv engang kan læse det og huske tilbage, men også så mit barn kan læse hvor elsket det allerede var, inden det kom til verden. Det synes jeg er en virkelig smuk gave at give sit barn

Endnu engang tillykke med det

Knus Pia 15+1

Hej Pia

Det er lige præcis sådan jeg tænker ...ikke kun fordi barnet ikke har en far fra starten men også fordi det er dejligt, at skrive om alle de skønne følelser der flagrer rundt i kroppen og gør én helt rundtosset af glæde. Det er jo den reneste form for kærlighed der findes; kærligheden til sit barn

Tusind tak for dine ord og held og lykke med din egen graviditet.

Dorthe

Anmeld

21. september 2009

dorthemus

Nikitas mor skriver:

Hej Dorthe.. tænker det samme som alle andre herinde.. det bliver en heldig lille bebs at få dig til mor.. Jeg syntes det med en dagbog er en fantastisk ting, jeg købte en færdiglavet bog, der hed min graviditet - en scrapbog da jeg blev gravid, hvor der stod lidt om hvor langt baby var i udviklingen, super dejligt.. da jeg begyndte at bløde i uge 11, selvom det holdt op igen, var det bare så vigtigt at komme af med alle de følelser og tanker jeg gik rundt med, samtidig med at at det med hendes far eller manglen på samme også fyldte meget.. så det skrev jeg også om, og her bagefter er jeg bare så glad for at jeg gjorde det, og så siger alle veninderne også at de ville have ønsket at de havde tænkt på det...

Så vil glæde mig til at høre om din videre rejse...

Knuz fra Jane

Hej Jane

Tusind tak for dine ord, de varmer kan du tro
Jeg mener også, at det er vigtigt at man husker at skrive om såvel det svære som det gode og sjove...der skal være plads til alle følelser.
Nogle gange kan det være rigtig svært at forholde sig til de ting i livet som handler om frygt for at miste eller at have mistet! Og så synes jeg, at dét at skrive om det tvinger én til at mærke efter og forstå og anerkende følelserne...som en slags terapi Ligesom du beskriver det med din graviditet i 11. uge som må have gjort dig helt ude ad dig selv af angst.

Dorthe

Anmeld

21. september 2009

Becks

Hvor er det skoen laesning

Jeg er saa glad paa dine vegne Dorthe, og det er sgu stort at du har valgt og goere det her alene, jeg synes du skal vaere saa stolt af dig selv pga dine valg..

Jeg er sikker paa du bliver jordens dejligste mor for din lille skoenhed af en prins/esse

Anmeld

21. september 2009

AstridM

Tillykke med at være gravid
Jeg har skrevet til begge mine piger, til den dag de blev 1 år.

Bøgerne som jeg har scrappet mig igennem (mangler stadig noget) er på 286 og 198 sider.

Det må være dejligt at vide hvad ens forældre tænker, er min bevæggrund og jeg kan høre det er også din. Godt gået!

Anmeld

21. september 2009

dorthemus

Beck skriver:

Hvor er det skoen laesning

Jeg er saa glad paa dine vegne Dorthe, og det er sgu stort at du har valgt og goere det her alene, jeg synes du skal vaere saa stolt af dig selv pga dine valg..

Jeg er sikker paa du bliver jordens dejligste mor for din lille skoenhed af en prins/esse

Tusind tak for dine søde ord som varmer helt ind i mit ...som er meget følsomt i øjeblikket, men det er vist meget normalt

Dorthe

Anmeld

21. september 2009

dorthemus

AstridM skriver:

Tillykke med at være gravid
Jeg har skrevet til begge mine piger, til den dag de blev 1 år.

Bøgerne som jeg har scrappet mig igennem (mangler stadig noget) er på 286 og 198 sider.

Det må være dejligt at vide hvad ens forældre tænker, er min bevæggrund og jeg kan høre det er også din. Godt gået!

TAK Astrid
Lige præcis dine ord fortæller mig, at jeg gør det rigtige ved at skrive til mit kommende barn....dine piger blir jo ellevilde når de får deres bøger som voksne

Stort kram
Dorthe

Anmeld

21. september 2009

Ansemusen

Jeg vil ønske dig et stort stort tillykke med det lille liv der vokser i din mave! Jeg synes du lyder som en meget modig og velovervejet kvinde og jeg tror du bliver en fantastisk mor!

Jeg glæder mig til at følge dig herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.