Nikitas mor skriver:
Hej Dorthe.. tænker det samme som alle andre herinde.. det bliver en heldig lille bebs at få dig til mor.. Jeg syntes det med en dagbog er en fantastisk ting, jeg købte en færdiglavet bog, der hed min graviditet - en scrapbog da jeg blev gravid, hvor der stod lidt om hvor langt baby var i udviklingen, super dejligt.. da jeg begyndte at bløde i uge 11, selvom det holdt op igen, var det bare så vigtigt at komme af med alle de følelser og tanker jeg gik rundt med, samtidig med at at det med hendes far eller manglen på samme også fyldte meget.. så det skrev jeg også om, og her bagefter er jeg bare så glad for at jeg gjorde det, og så siger alle veninderne også at de ville have ønsket at de havde tænkt på det...
Så vil glæde mig til at høre om din videre rejse...
Knuz fra Jane
Hej Jane
Tusind tak for dine ord, de varmer kan du tro

Jeg mener også, at det er vigtigt at man husker at skrive om såvel det svære som det gode og sjove...der skal være plads til alle følelser.
Nogle gange kan det være rigtig svært at forholde sig til de ting i livet som handler om frygt for at miste eller at have mistet! Og så synes jeg, at dét at skrive om det tvinger én til at mærke efter og forstå og anerkende følelserne...som en slags terapi

Ligesom du beskriver det med din graviditet i 11. uge som må have gjort dig helt ude ad dig selv af angst.

Dorthe
Anmeld