Dagbog til mit ufødte barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
kan ikke andet end sende dig kys og kram!
Din indlæg bringer tårer frem i mine øjne - glædestårer

du bliver simpelthen en fantastisk mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

dorthemus

Caroline86 skriver:

kan ikke andet end sende dig kys og kram!
Din indlæg bringer tårer frem i mine øjne - glædestårer

du bliver simpelthen en fantastisk mor!

TAK søde Caroline

Dorthe

Anmeld

21. september 2009

Betina88

Mange gange tillykke til dig .. 

Jeg vil ønske dig al held og lykke  med den lille nye der er på vej ..

Anmeld

21. september 2009

dorthemus

Betina88 skriver:

Mange gange tillykke til dig .. 

Jeg vil ønske dig al held og lykke  med den lille nye der er på vej ..

Mange tak  Og tillykke med barnedåben i næste måned

Knus Dorthe

Anmeld

21. september 2009

dorthemus

Hava skriver:

Kære Dorthe
Hvor er det dejligt din beretning. Du virker som om du har gjort dig sådan nogle gode overvejelser om både dig selv og barnet. Skønt at det er lykkes i første forsøg.
Jeg er glad for at høre, at du har været på Stork klinik. Har ikke selv været der, men de har virkelig ry for at være nogle søde og betænksomme mennesker - og det er der brug for, når man tumler med at få barn. Uanset om man så er én, to eller fem om.

Du får ihvertfald thumbsup herfra. Lyder som om du er en rej sej dame!

Ihhh tak for dine søde ord
Det var også en meget rar oplevelse på Stork. Den jordmoder der inseminerede mig var bare så omsorgsfuld og forstående så det blev en rigtig god oplevelse...som der så også kom et lille menneske ud af...juhuu

Knus Dorthe

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Hvor er det bare en skøn tråd jeg blev helt varm. Det lyder som om du har valgt det rigtig   Det lyder som en rigtig god idé med dagbog det er jo så sjovt/spændende for de små at læse når de bliver større. 

Jeg glæder mig til at følge din graviditet og se det lille vidunder når det kommer ud. Og selvfølgelig bliver du verdens bedste mor for den lille spir  

Kram her fra.

Anmeld

21. september 2009

dorthemus

Diana... skriver:

Hvor er det bare en skøn tråd jeg blev helt varm. Det lyder som om du har valgt det rigtig   Det lyder som en rigtig god idé med dagbog det er jo så sjovt/spændende for de små at læse når de bliver større. 

Jeg glæder mig til at følge din graviditet og se det lille vidunder når det kommer ud. Og selvfølgelig bliver du verdens bedste mor for den lille spir  

Kram her fra.

Årh tak Diana, for dine søde ord 

Jeg vil også bare gøre alt det bedste for den lille reje i maven...tænk at man kan føle SÅ meget for det lille menneske allerede

Dorthe

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ihh moster  Du må ikke få mig til at græde i arbejdstiden 

Jeg har tænkt på dig hele dagen om, hvordan I havde det  Dig og Bønne, eller hvad vi skal kalde den 

Men det ser ud som om du kom mig i forkøbet...

Jeg håber snart jeg kan være med. Møzzer

Anmeld

21. september 2009

N&J

Hej Dorthe.. tænker det samme som alle andre herinde.. det bliver en heldig lille bebs at få dig til mor.. Jeg syntes det med en dagbog er en fantastisk ting, jeg købte en færdiglavet bog, der hed min graviditet - en scrapbog da jeg blev gravid, hvor der stod lidt om hvor langt baby var i udviklingen, super dejligt.. da jeg begyndte at bløde i uge 11, selvom det holdt op igen, var det bare så vigtigt at komme af med alle de følelser og tanker jeg gik rundt med, samtidig med at at det med hendes far eller manglen på samme også fyldte meget.. så det skrev jeg også om, og her bagefter er jeg bare så glad for at jeg gjorde det, og så siger alle veninderne også at de ville have ønsket at de havde tænkt på det...

Så vil glæde mig til at høre om din videre rejse...

Knuz fra Jane

Anmeld

21. september 2009

BabyTosset

Først og fremmest tillykke med graviditeten  Jeg synes, at det er en rigtig god ide med den dagbog - Specielt i din situation tror jeg, at det vil være godt for dit barn som ældre at kunne læse om de tanker og følelser, du har haft omkring det hele. Og som du selv siger, så glemmer man med tiden mange ting, og så er det rart at have på skrift, så man kan huske tilbage på, hvordan det nu var.

Jeg er selv førstegangsgravid, og jeg har også valgt at skrive dagbog til mit ufødte barn. Det har jeg valgt af netop den årsag, at man glemmer mange ting hurtigt. Så det er rart at få skrevet alle sine følelser og tanker ned - Ikke kun for at jeg selv engang kan læse det og huske tilbage, men også så mit barn kan læse hvor elsket det allerede var, inden det kom til verden. Det synes jeg er en virkelig smuk gave at give sit barn

Endnu engang tillykke med det

Knus Pia 15+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.