Rikkemor89 skriver:
Sikke et dejligt spørgsmål om hvorfor jeg ikke BARE forsætter mit vægttab (:
Det gør jeg ikke fordi lægerne har vuderet at det vil tage imellem 5 til 10 år & tabe de 60 kgs overvægt jeg går med & på de år kan jeg nå at komme til at fejle en hel masse & så er det også sådan at der er måske 1 ud af 150 stk der selv taber så stor overvægt !
Jeg har altid vært overvægtig, men det er først da jeg blev gravid jeg blev fed..
& jeg er meget stolt af at jeg har spurgt om hjælp til min fedme (:
Jeg spørger, fordi du jo tydeligvis har bevist, at du har evnen til det, og fordi det vil være det bedste for dig selv, at du tabte dig naturligt i stedet for at vælge den usunde metode.
Der er ingen kompetente læger, der nogensinde ville udtale sig om, hvor lang tid du ville være om at tabe dig 60 kg - af den simple årsag, at det kan man ikke. Vægttab er individuelt, men matematisk set ville det tage dig lige omkring 1 år for den samlede vægt, hvis du fortsatte samme tempo - og der er mange, der gør det, det er bestemt ikke umuligt, men man skal jo også have motivationen.
"Man kan ikke blive opereret i maven for et problem, der sidder i hovedet" sagt af en klog kvinde, der fik en GBP og tog vægten på igen.
Anmeld
Citér