Fedme operation (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.060 visninger
30 svar
73 synes godt om
28. oktober 2015

Rikkemor89

I September begynde jeg en tråd her inde omkring at jeg kun manglede 6.6kg inden jeg blev indstillet til en fedme operation (: 

Jeg skal op den 9 November & have den lavet & har smidt ja 10.2kg (:

Så jeg er glad & spændt (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2015

Rockertand

Rikkemor89 skriver:

I September begynde jeg en tråd her inde omkring at jeg kun manglede 6.6kg inden jeg blev indstillet til en fedme operation (: 

Superflot vægttab - hvorfor fortsætter du ikke bare i stedet for at få en operation?

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Fru Ebied

Rikkemor89 skriver:

Tillykke med vægttabet.

Hvor lang tid har det taget dig��

Anmeld Citér

28. oktober 2015

charthys

Rikkemor89 skriver:

Flot arbejde

Jeg ved godt det helt sikkert er en vel gennemtænkt og velovervejet beslutning du har taget.

MEN. Som sygeplejerske kan jeg heller ikke lade være med at spørge om hvorfor du ikke fortsætter ved egen kraft, når du nu er i gang?  

Men, som sagt, så flot kæmpet

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Tin

Profilbillede for Tin

Det er bare super godt kæmpet 

Jeg synes at det kræver kæmpe mod at få lavet den OPP og ikke mindst selverkendelse!! 

Jeg er selv overvægtig og jeg taber mig,og tager på, taber mig og tager på....og jeg er drøn irriteret over det og det tager på energien og glæden ved livet i perioder. 

Mad er den værste afhængighed der findes..  Fordi vi kan nemlig ikke leve uden!

Vi kan leve uden alkohol, cigaretter, uden at spille på automater og uden smertestillende... Men mad er nødvendigt, og derfor bliver vi dagligt bombarderet med valg vi skal træffe. Vi SKAL jo spise,vi kan ikke gå udenom. Det er bare drønsvært.. 

Så til TS Held og lykke med det hele, jeg kan virkelig godt forstå at du glæder dig og er stolt 

Og husk at hænge i, også bagefter 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Bshizzle

Tin skriver:

Det er bare super godt kæmpet 

Jeg synes at det kræver kæmpe mod at få lavet den OPP og ikke mindst selverkendelse!! 

Jeg er selv overvægtig og jeg taber mig,og tager på, taber mig og tager på....og jeg er drøn irriteret over det og det tager på energien og glæden ved livet i perioder. 

Mad er den værste afhængighed der findes..  Fordi vi kan nemlig ikke leve uden!

Vi kan leve uden alkohol, cigaretter, uden at spille på automater og uden smertestillende... Men mad er nødvendigt, og derfor bliver vi dagligt bombarderet med valg vi skal træffe. Vi SKAL jo spise,vi kan ikke gå udenom. Det er bare drønsvært.. 

Så til TS Held og lykke med det hele, jeg kan virkelig godt forstå at du glæder dig og er stolt 

Og husk at hænge i, også bagefter 

Vi kan da osse leve uden den ekstra mad som mange indtager som er overflødig? 

Man skal jo bare selv være indstillet på hvad man propper i munden, få lagt en personlig kostplan, og dyrke motion hvis muligheden er der. (Dette kan sagtens gøres imens man er hjemme eller står og venter på kartoflerne er færdig med at koge). 

Svært ja.. Helt enig. Men hvis man 110% selv ønsker at tabe sig! så er der altså muligheder som man bare skal ha hjælp til. 

Når dét er sagt.. Så kan vi andre kun støtte op om TS valg, og håbe på hun blir tilfreds og glad for beslutningen. 

Det kræver mod og selv-overbevisning nu og i fremtiden ang kosten mm. 

Så TS? Held og Lykke..  

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Rikkemor89

Rockertand skriver:

Superflot vægttab - hvorfor fortsætter du ikke bare i stedet for at få en operation?

Sikke et dejligt spørgsmål om hvorfor jeg ikke BARE forsætter mit vægttab (: 

Det gør jeg ikke fordi lægerne har vuderet at det vil tage imellem 5 til 10 år & tabe de 60 kgs overvægt jeg går med & på de år kan jeg nå at komme til at fejle en hel masse & så er det også sådan at der er måske 1 ud af 150 stk der selv taber så stor overvægt !

Jeg har altid vært overvægtig, men det er først da jeg blev gravid jeg blev fed..

& jeg er meget stolt af at jeg har spurgt om hjælp til min fedme (: 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Rikkemor89

Fru Ebied skriver:

Tillykke med vægttabet.

Hvor lang tid har det taget dig��

Ca 2 mdr (: 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Rikkemor89

charthys skriver:

Flot arbejde

Jeg ved godt det helt sikkert er en vel gennemtænkt og velovervejet beslutning du har taget.

MEN. Som sygeplejerske kan jeg heller ikke lade være med at spørge om hvorfor du ikke fortsætter ved egen kraft, når du nu er i gang?  

Men, som sagt, så flot kæmpet

Lægerne har vuderet at jeg skal have hjælp pga jeg går med ca 60 kgs overvægt..

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Mom2Two

Rikkemor89 skriver:

Som så mange andre spørger, hvorfor fortsætter du ikk bare? 

Den der operation, min veninde har fået den, og hun er skide syg nu... Seriøst syg...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.