Anonym skriver:
Den er helt gal med mig. Sådan føles det i al fald og idag på mit arbejde gik det galt. Jeg græd og græd. Jeg har haft det skidt længe, men det bliver kun værre. Jeg glemmer. Jeg glemmer ALT. Hele tiden. Jeg sover, sover og sover - og så er der også nætter hvor jeg vågner hele tiden fordi jeg tænker på et eller andet. Jeg har intet overskud til hverken barn eller kæreste - har bare lyst til at være alene. Helst på sofaen eller i sengen. Jeg bliver sur og græder over det mindste og jeg er ugidelig. Alt føltes som en kæmpe opgave. Bare at sætte vasketøj over eller tømme opvaskeren. Føler mig som en kæmpe fiasko. En dårlig mor, en dårlig kæreste og en dårlig medarbejder. Tankerne kører rundt i mit hovede. Dagligdagsting, arbejdsrelaterede ting og forfærdelige ting (tænker på sygdom og død - ikke forstået som at jeg tænker sådan om mig selv, men er begyndt at tænke hvad der skal ske når mine elskede forældre dør en dag. Hvad hvis der sker min kæreste noget eller vores datter bliver alvorligt syg. Sådan noget) - min mave er urolig; som om der er en vedvarende tilstand af "sommerfugle i maven". Føler det er helt galt og overvejer at ringe til lægen imorgen - men hvad fanden skal jeg sige? Vil heller ikke være til besvær med mit "hypokondri" ... Måske er det bare mig der er pivet? Ved ikke hvad jeg skal gøre?
Det lyder som en depression.
Jeg havde det på nøjagtigt samme måde, og jeg endte med at bryde fuldstændigt sammen i skolen.
Jeg tog til læge og fik afvide jeg havde en depression. Jeg går nu sygemeldt (kan slet ikke overskue skolen lige nu) og til psykolog.
Så forklar hvordan du har det, så vil de gerne se dig og så laver de en test for at se hvor "slemt" det er.
Anmeld
Citér