Amning - bliver irriteret og ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Åh bette mand da. Hvad hvis far giver ham den? Måske om natten kan han lugte din mælk? Har du prøvet at komme lidt af din mælk på den?

Far kan heller ikk give ham den om natten. Han vil bare til brystet. Har også prøvet at komme mælk på. Det sutter han bare lige af også spytter han den ud igen. 

I nat suttede han heldigvis ikk konstant. Men ville ligge op af brystet. Det er da en bedring. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
Anonym skriver:

Jeg ønsker ikke på nogen måde at stoppe med at amme. Elsker at kunne give ham den næring med min krop. Det skal der slet ikke herskes tvivl om. 

Men jeg bliver fysisk dårlig og utilpas når han ligger og sutter i over 3 timer i træk, specielt når han vælger at gøre det om natten så det betyder at jeg ingen søvn får overhovedet. Så er hyggen taget af det og jeg bliver i stedet irriteret og rigtig ked af det. For så har jeg intet overskud til han om dagen og det er endnu mere synd for ham. 

Han tager sut, men han tager den kun når han er træt. Ikke når han er ked af det eller søger tryghed. Ved godt sutten er erstatning for mig og det har jeg det egentlig fint nok med hvis det bare er om natten. Han må gerne hygge sutte om dagen. Men ikke i flere timer i træk. 

Sådan er det jo at have en lille baby. Dit barn er helt normalt og i perioder har de et større trygheds og suttebehov.! Lige så sættes mælkeproduktionen op om natten så det kunne være dit barn hjælper din krop til at danne mere mælk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.