2606peanut skriver:
Tror virkelig, det skifter meget fra kommune til kommune, jeg har aldrig været igennem så meget som mange af jer beskriver, man skal og jeg har fået min pension.
i brønderslev kommune er det ihvertfald sådan det ved jeg 
men det nytter jo heller ikke noget at give en person med noget der måske kan udredes over intensiv forløb på et psyk afd. en pension hvis personen så er rask bag efter...
og faktisk kommer mange ud af deres psykiske problemer efter så intensiv udredning..
jeg har dog fået afvide, jeg aldrig kommer ud af mit, manio depressiv da det ikke kan kures andet end med piller osv så jeg håber det kommer til at fungere.. men man skal godt nok have noget af en skidt tilværelse her oppe for at få den. jeg har også gået hjemme i 4 år nu og jeg har da forsøgt arbejdsprøvning osv. men hver gang afsluttet pga mine perioder. da jeg ikke kan være stabil i job.
men jeg mener selv man skal prøve nogen ting inden man får den, nu kender jeg en der sidder med hjerte problemer osv hun bliver kastet rundt i arbejds prøvning og det er simpelthent forkasteligt når man tænker på at andre bare så nemt får den..
men det jeg mener er som sagt man skal virkelig have en diagnose ellers er der da noget helt galt med systemet
Anmeld