Moar2011 skriver:
det sku ikke okey de rådgiver forkert, i så vigtig en sag, det jer der vil bøde for det i sidste ende 
kan godt forstå det er ved at være så frustrerende for dig.
Nej, vi blev også stik tosset! Men vi stoler efterhånden ikke på hvad SF siger til os, fordi de har sagt så mange forkerte ting
det er virkelig frustrerende når man søger hjælp at de ikke yder nogen form for hjælp til fars side, min forlovede og hans eks har også været til konflikthåndterings møde 1 gang, hvilket tydelig ikke har hjulpet, så derfor ville min forlovede godt fortsætte med det og komme til nogle flere møder så de muligvis kunne få løst noget af alt det her, men det var ikke muligt. Vi har også været til et børnesavkyndigt rådgivningsmøde fordi at vi havde brug for hjælp til at håndtere hans adfærd og finde ud af om vi gjorde noget forkert(hvilket hun ikke mente vi gjorde), men der valgte mor ikke at dukke op fordi hun ikke mente det var relevant, det er hendes barn det handler om, selvfølgelig er det relevant! Alle de møder som min forlovede har mulighed for derinde som forhåbentlig ville være til fordel for både drengen men også deres samarbejde er valgfrit for mor så derfor vælger hun ikke at dukke op og SF kan ikke gøre noget
Anmeld
Citér