Hej søde Baby brugere!
Jeg har valgt at være anonym herinde, da jeg kender en del der bruger sitet, og ikke ønsker at blive genkendt 
Kæresten og jeg har gennem et stykke tid gået og snakket frem og tilbage om PB - vi er begge skruk, meget, men kæresten mere end jeg selv. Min kæreste er 25+, og jeg selv er 25-.
Jeg har i den seneste tid kunne mærke på min kæreste at han mere eller mindre er ved at miste forstanden, han kan slet ikke tænke på andet, og ønsker det SÅ brændende!
Vi er begge studerende, jeg på en HF, og han på en videregående uddannelse. Jeg er færdig med HF til næste år (juni 2016) og min kæreste er færdig om 1½ år (juni 2017). Jeg skulle meget gerne starte på en videregående uddannelse september 2016, og jeg har nu overvejet om vi måske skal tage hul på PB når jeg har fået svar på om jeg er optaget på min videregående uddannelse.
Hvis det forløber nogenlunde ligetil med at blive gravid, så er jeg jo realistisk set et lille års tid inde i uddannelsen til den tid hvor jeg skal på barsel, og min kæreste vil næsten være færdig med sit studie 
Ville det være dumt? Det ene sted hører man hvor fantastisk det er at få børn under uddannelse, man er mere fleksibel, man har mere overskud, det er en fordel når man kommer på arbejdsmarkedet osv osv... Andre steder hører man hvor dumt det er, fordi økonomien er lidt slatten, man får ikke det fulde udbytte ud af sit studie osv. 
Jeg selv vil faktisk gerne have mit første barn i min studietid, og så venter med nr. 2 til jeg er færdig. Men jeg er bange for at jeg måske ikke er realistisk omkring det, jeg har jo af gode grunde ingen erfaring med det.. 
Hvad vil I mene? Dumt, smart, noget helt tredje? Jeg er lidt i vildrede 

Anmeld
Citér