Anonym skriver:
Sidst jeg forslog det, lang tid siden der faldt det sgu ikke i god jord, så har ikke nævnt det siden.
Har prøvet at høre familie ad men de ser ham jo ikke på samme måde som jeg gør og oplever ham på den måde fordi når vi er nogen steder er han et pragteksemplar.
Var på besøg ved mine forældre en dag hvor min mor så siger at han leger meget med vores barn hvor jeg så måtte indrømme overfor hende at det gør han faktisk ikke herhjemme
det er skide surt det er det, og ih hvor jeg dog føler med dig...
Hvis det er han ikke vil gå med til det kan du sige til ham at dette er sidste chance fra din side af ellers kan du ikke mere også vil du gerne at i prøver at bo hver for sig og ikke ses hver dag da du ikke kan blive ved på den here måde fordi du syntes det er for hårdt og går udover jeres barn, det at i ikke bor sammen behøver jo ikke at betyde at i ikke er sammen, men prøv at sig det til ham, forklar ham det lige ud af posen og søger for at han kan se at du mener det, evt. vis at du kigger på lejligheder osv.
Vil dog gerne have lov at sige at jeg syntes det er noget skidt når forælderne ikke kan finde ud af at løse deres problemer sammen da de jo er forbilleder for deres børn, men igen syntes jeg heller ikke man skal blive sammen for enhver pris og slet ikke hvis det går udover børnen...
Men husk gør ikke den mindste ting til et problem nogen gange skal man bare lade tingende flyve henover hovedet på en...
Anmeld