Brud i parforholdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.688 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Anonym trådstarter

Jeg er lidt interesseret i jeres mening.

Vi har lidt små problemer eller mange i vores forhold og syntes også det går meget udover vores  barn.
Og en af de ting der går mig meget på er at jeg gerne vil tabe mig, men han støtter overhovedet ikke. når han laver mad så kommer der altid godt med fede sager i og ikke altid han siger det men kan jo smage det.

Kan man gå fra en kæreste far til ens barn for det? Eller vil i mene at man er for stor snudet hvis man gør det?
Altså er jo ens krop og ens fremtid.

Er anonym da jeg ikke er helt ude i omgangs kredsen med at vi køre i en mørk zone i vores forhold.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Jeg er lidt interesseret i jeres mening.

Vi har lidt små problemer eller mange i vores forhold og syntes også det går meget udover vores  barn.
Og en af de ting der går mig meget på er at jeg gerne vil tabe mig, men han støtter overhovedet ikke. når han laver mad så kommer der altid godt med fede sager i og ikke altid han siger det men kan jo smage det.

Kan man gå fra en kæreste far til ens barn for det? Eller vil i mene at man er for stor snudet hvis man gør det?
Altså er jo ens krop og ens fremtid.

Er anonym da jeg ikke er helt ude i omgangs kredsen med at vi køre i en mørk zone i vores forhold.

Jeg vil mene du snyder dig selv hvis du tror du tror du går bare fordi han laver fed.
Få fundet hinanden igen og tag det ansvar der skal tages for dit vægttab, det er dig og ikke andre der skal klare den del.
Knus til dig..
Eva

Anmeld

18. september 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jeg vil mene du snyder dig selv hvis du tror du tror du går bare fordi han laver fed.
Få fundet hinanden igen og tag det ansvar der skal tages for dit vægttab, det er dig og ikke andre der skal klare den del.
Knus til dig..
Eva

Er bare svær når man ikke har støtte til det.

Vi har prøvet længe at blive enige om tingene og finde hinanden igen, men det går bare i ring nu.

Anmeld

18. september 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Vi har prøvet længe at blive enige om tingene og finde hinanden igen, men det går bare i ring nu.

Prøv at få noget prof. hjælp og med dit vægttab, så lav dit eget mad, hvis ikke han  vil lave noget sundt.. det kan sagtens lade sig gøre med en mand der ikke støtter, du kan godt...
Knus Eva

Anmeld

18. september 2009

FrkT

Jeg vil absolut heller ikke mene, at det du nævner er noget man går fra hinanden for. MEN, vil så modsat sige, at når du allerede nu overvejer at gå fra ham, for "så lidt", så tror jeg desværre ikke jeres forhold holder, og så er det nok ligeså smart at komme ud af før end senere... tror ikke det skal være jer.

Anmeld

18. september 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Prøv at få noget prof. hjælp og med dit vægttab, så lav dit eget mad, hvis ikke han  vil lave noget sundt.. det kan sagtens lade sig gøre med en mand der ikke støtter, du kan godt...
Knus Eva

Har faktisk lavet mit eget mad de sidste par dage, som jeg  så også har fået ham til at spise, dog med lidt modvilje men det røg da ned.

Har nævnt det med prof over for ham tit men det vil han ikke gå med til.

Anmeld

18. september 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Har faktisk lavet mit eget mad de sidste par dage, som jeg  så også har fået ham til at spise, dog med lidt modvilje men det røg da ned.

Har nævnt det med prof over for ham tit men det vil han ikke gå med til.

Så har han jo taget valget for dig...han ønsker ikke aktivt at gøre noget for jeres forhold..trist, men har desværre oplevet noget lign.
Knus til dig..

Anmeld

18. september 2009

4xGreve

Anonym skriver:

er enig med eva...

og det at i går i ring har vi også prøvet i vores forhold og du må starte med at være den "store" og bryde den ring, en skal starte også følger den anden efter...

sæt dig ned og prøv at tænk over dine egne fejl i forholdet IKKE hans, det at erkende ens egne fejl er et kæmpe skridt og kan være forandringen i hele forholdet, prøv så at ændre dem, tænk over dem tænk over hvad din kæreste har sagt mm. også prøv at bryd den dumme cirkel i trasker rundt i...

I skal starte et sted og måske er det ved dig i skal starte, og hvis du syntes han laver fed mad kan i evt. aftale at du laver maden eller at i handler ind sammen for så er du selv emd til at bestemme...

Det er for "let" at opgive forholdet af den grund, kom ind i kampen og start evt. men en forkældes aften planlagt af dig så kommer han også lige så stille men husk mænd er IKKE som os og de tænker bestemt ikke som os og har slet ikke samme behov som os mm, så vi bliver nød til at hjælpe dem på vej...

Knus Stina

Anmeld

18. september 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Så har han jo taget valget for dig...han ønsker ikke aktivt at gøre noget for jeres forhold..trist, men har desværre oplevet noget lign.
Knus til dig..

Ja det er rigtig.

Men er jo svært og ikke til at forstå for han holder jo stadig fat i at han gerne vil en. Men viser det bare ikke.

Anmeld

18. september 2009

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

er enig med eva...

og det at i går i ring har vi også prøvet i vores forhold og du må starte med at være den "store" og bryde den ring, en skal starte også følger den anden efter...

sæt dig ned og prøv at tænk over dine egne fejl i forholdet IKKE hans, det at erkende ens egne fejl er et kæmpe skridt og kan være forandringen i hele forholdet, prøv så at ændre dem, tænk over dem tænk over hvad din kæreste har sagt mm. også prøv at bryd den dumme cirkel i trasker rundt i...

I skal starte et sted og måske er det ved dig i skal starte, og hvis du syntes han laver fed mad kan i evt. aftale at du laver maden eller at i handler ind sammen for så er du selv emd til at bestemme...

Det er for "let" at opgive forholdet af den grund, kom ind i kampen og start evt. men en forkældes aften planlagt af dig så kommer han også lige så stille men husk mænd er IKKE som os og de tænker bestemt ikke som os og har slet ikke samme behov som os mm, så vi bliver nød til at hjælpe dem på vej...

Knus Stina

Har brudt den eller prøvet. Har ændret mig meget mit temperament og nogle andre ting, vi har snakket meget om det og har aftalt begge at gøre det.
Men han kan bare ikke og er bange for at det ikke går op for ham før det er for sent for mig.

Og det værste er at han hænger sig i gamle ting. Altså har man forbedret det skal han lige nævne engang imellem at man har gjort sådan og sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.