Hvidtøl er gyldne dråber

Med min den første var jeg så mega fokuseret på om hun fik nok og min amning gik simpelthen i stå da hun var 3½ mdr:-( Sikkert pga bekymringer......
2. gang bestemte jeg mig for at jeg SKULLE stole på der var nok og det gik også bare fint! Jeg drak en KB hvidtøl HVER dag, hjalp både på mere mælk (selvom der sikkert var nok i forvejen) men også på at jeg blev mere sikker på der var nok.....
Har altid haft store børn der har taget flot på så ved ikke hvorfor jeg har været så fokuseret på det, måske fordi jeg havde en hård start med den første. Var indlagt på barselsgangen og de syntes jeg skulle blive der de anbefalede 5 dage grundet at min amning ikke fungerede optimalt! Var der nogen der GAD bruge bare 5 min på at vise mig HVAD der var galt og hvorfor?? Nix! De kom bare og stoppede babsen i munden på hende! Og hun skreg og skreg:-(
Jeg VILLE hjem på 3. dagen selvom de ikke var meget for det- min kæreste hentede mig efter arbejde, dagen efter kom min mor kl. 8 om morgenen og til middag kunne jeg amme

Filuca tog slet ikke ordentlig ved brystet og det gjorde så ondt da de jo var helt ødelagte pga hun tog forkert ved......
Så her hjalp min søde mutti på det hele, kan huske jeg stod ude på barselsgangen om natten og hylede fordi Filuca skreg og skreg og jeg fik bare kolde svar fra irriterede nattevagter som var midt i deres ½ timers serier natten igennem på tv!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. gang var HELT anderledes, jeg havde langt mere overskud og vidste hvordan jeg sku gøre.......
Og så var jeg hjemme 4½ timer efter fødslen:-) Det var fantastisk! Så hvidtøllene stod klar og jeg tog som sagt 1- nogle gange 2 om dagen:-)
Anmeld