Jeg har hørt en del om at hvidtøl sku sætte fut under mælkeproduktionen..
Der er godt nok fint gang i min mælkeproduktion, (lillemanden vokser ihvertfald som han skal).. Men vil gerne ha ham til at spise i længere tid, så han blir mere mæt...
Så jeg er nysgerrig efter at høre, om der er nogen som har erfaringer med hvidtøl under amning..
Jeg har også hørt, at hvidtøl skulle være rigtigt godt, men det jeg ikke. Men det smager bare så godt, at du kan nyde det alligevel

Men det bliver ikke bedre bare for du laver mere og mere mælk. De små babier styr selv. Når de har brug for mere så ammer de hippigere og sætter produktionen i gang. Brystet er ikke kun mælk, men kontakt og hygge og derfor babier vælger tit at amme mange gange i døgnet, typisk 12 gange. Jeg har ammet min søn hver anden time i 5 måneder. Jeg kunne slet ikke forstå, hvorfor han ikke kunne holde lidt længere men sådan er det bare. I starten skulle han bruge lang tid, men efter den 4. måned blev det til "turbo"-amning på 5 minuter og han kunne også holde de der 2 eller 2 og halv timer. Alt hvad der kan hjælpe til din krop til at lave mælk er velkommen, for der er brug for ekstra kalorier og god ernæring. Men jeg tror ikke, at det ville hjælpe på at han skulle spise mere og blive mæt i længere tid. Babier bestemmer selv med amning, og det passer ikke altid til vores behov
Anmeld