Mens efter fødsel - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2015

Snevejr84

Anonym skriver:

Nu er det snart 7 måneder siden, jeg fødte min søn. Jeg har endnu ikke fået min mens og er derfor lidt nysgerrig efter at vide, hvad der er normalt. Jeg må jo så også indrømme, at det med prævention ikke har været så flittigt anvendt af manden og jeg... Så "risikoen" er der jo for graviditet. Tog dog en test for et par uger siden, som var negativ. 

Ved min datter fik jeg mens efter 5,5 mdr efter fødslen.

Jeg ammer stadig og gjorde også med min datter til hun var ca 10 mdr.

Jeg fik den 15 måneder efter jeg havde født. Ammede i et år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

Ciss

Jeg har stemt blankt.

Med nr en fik jeg først mensen efter 8 måneder. Jeg delammede de 8 måneder, men det var ikke den store produktion, jeg havde.

Den anden gang fik jeg mensen efter 8 uger. (Lidt skuffet...). Da delammede jeg også.

Jeg ved ikke, hvorfor der var så stor forskel.

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

Vi bruger også kondom, men sidst havde vi fået købt nogle, der ikke passede så godt, så vi tog det af og brugte afbrudt samleje i stedet... Ved godt, metoden ikke er sikker, men vi satsede alligevel

inderst inde har jeg heller ikke noget imod en "ups'er"... 

Vi har ikke brugt prævention i mange år, da jeg ikke tåler det ret godt. Det er aldrig gået galt, og vi var ellers enige om, at det var ikke noget problem hvis det gjorde. Nu venter vi den første, hvilket tog 4 gange, så det kan altså lade sig gøre at leve sådan. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.