Mens efter fødsel - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik du mens efter fødsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.587 visninger
22 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Nu er det snart 7 måneder siden, jeg fødte min søn. Jeg har endnu ikke fået min mens og er derfor lidt nysgerrig efter at vide, hvad der er normalt. Jeg må jo så også indrømme, at det med prævention ikke har været så flittigt anvendt af manden og jeg... Så "risikoen" er der jo for graviditet. Tog dog en test for et par uger siden, som var negativ. 

Ved min datter fik jeg mens efter 5,5 mdr efter fødslen.

Jeg ammer stadig og gjorde også med min datter til hun var ca 10 mdr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

ved den første fik jeg første mens efter 9 uger.

nr 2 gik der omkring samme tid.

her 3 gang har jeg endnu ikke fået den og baby er 13 uger.

har alle gange ammet mine børn.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

ved den første fik jeg første mens efter 9 uger.

nr 2 gik der omkring samme tid.

her 3 gang har jeg endnu ikke fået den og baby er 13 uger.

har alle gange ammet mine børn.

Tak for svar. Det var da alligevel hurtigt de to andre gange. 

Jeg går hele tiden rundt med bind i tasken, for hvis nu. Synes efterhånden der er gået lang tid. Ville på en måde gerne have den snart, så tingene kan blive normale igen.. 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Mortiltrepiger

10 mdr mens jeg ammede, ammede dog kun 3 gange om dagen på det tidspunkt.. De siger at når man er under 4 amninger i døgnet begynder man at få mens..

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Mortiltopigerxx skriver:

10 mdr mens jeg ammede, ammede dog kun 3 gange om dagen på det tidspunkt.. De siger at når man er under 4 amninger i døgnet begynder man at få mens..

Tak for svar. Så er den jo nok snart på vej hos mig. Synes det er ved at være dernede af nu 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Mettefpigen

Jeg har fået af vide at der sagtens kan gå op til et år før mens kommer og det er helt normalt ☺

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Benjamins'mor

Nu er det snart 7 måneder siden, jeg fødte min søn. Jeg har endnu ikke fået min mens og er derfor lidt nysgerrig efter at vide, hvad der er normalt. Jeg må jo så også indrømme, at det med prævention ikke har været så flittigt anvendt af manden og jeg... Så "risikoen" er der jo for graviditet. Tog dog en test for et par uger siden, som var negativ. 

Jeg blødte i 3 uger efter fødslen af min datter. Havde 1 dags pause og fik så mens, der startede jeg også på minipiller.

jeg ammede ikke.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

CLB

7 uger efter min fødsel fik jeg mens.. 

Fuld ammer (:

Anmeld Citér

9. oktober 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg ammede til hun var 9 mdr. Præcis en måned senere fik jeg min menstraution

vi brugte dog kondom(og bruger stadig) så jeg vidste godt at chancen for graviditet vsr minimal. Heldigvis, for ja, det er lidt  forvirrende når ikke den kommer..

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg ammede til hun var 9 mdr. Præcis en måned senere fik jeg min menstraution

vi brugte dog kondom(og bruger stadig) så jeg vidste godt at chancen for graviditet vsr minimal. Heldigvis, for ja, det er lidt  forvirrende når ikke den kommer..

Vi bruger også kondom, men sidst havde vi fået købt nogle, der ikke passede så godt, så vi tog det af og brugte afbrudt samleje i stedet... Ved godt, metoden ikke er sikker, men vi satsede alligevel

inderst inde har jeg heller ikke noget imod en "ups'er"... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.