Mens efter fødsel - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2015

MortilM

CLB skriver:

7 uger efter min fødsel fik jeg mens.. 

Fuld ammer (:

Blødte i 5 uger efter fødslen, præcis 6 uger efter fik jeg mens. Fuldammer også - så det havde jeg ikke lige regnet med... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2015

Christabelle

Jeg stoppede med at amme da min datter var 4-5 uger og fik mens præcis en måned efter. 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Lililili

Anonym skriver:

Nu er det snart 7 måneder siden, jeg fødte min søn. Jeg har endnu ikke fået min mens og er derfor lidt nysgerrig efter at vide, hvad der er normalt. Jeg må jo så også indrømme, at det med prævention ikke har været så flittigt anvendt af manden og jeg... Så "risikoen" er der jo for graviditet. Tog dog en test for et par uger siden, som var negativ. 

Ved min datter fik jeg mens efter 5,5 mdr efter fødslen.

Jeg ammer stadig og gjorde også med min datter til hun var ca 10 mdr.

Begge gange var det 6 uger efter. Ammede begge gange. 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Vi bruger også kondom, men sidst havde vi fået købt nogle, der ikke passede så godt, så vi tog det af og brugte afbrudt samleje i stedet... Ved godt, metoden ikke er sikker, men vi satsede alligevel

inderst inde har jeg heller ikke noget imod en "ups'er"... 

Nej så gør det jo også knap så meget når "upseren" ikke helt er sådan en

Men her vil det alligevel ikke være så godt vi skal overtage hus nu og har haft både fødselsdepression og stress nu(uden sygemelding mv), så jeg tror ikke at vi(jeg) er klar, selvom jeg godt kan blive skruk som en i helvede( møgirriterende...) 

men nu er vores datter 15 mdr og kondom kører fint vi køber som regel i Lidl da de er billigere.( Og passer)

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Vivienne

Jeg har stemt blank. 

Jeg ammer stadig min dreng. Da han var 10 mdr. skruede jeg ned for amningen for da begyndte jeg på arbejde. Inden for nogle dage fik jeg mens. Jeg ammer ham 2-3 gange om dagen og har ikke haft mens igen. Han er 1 år nu. 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Carina:-)

Først flere mdr efter endt ammestop 

Og det har ikke været savnet 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Anonym skriver:

Nu er det snart 7 måneder siden, jeg fødte min søn. Jeg har endnu ikke fået min mens og er derfor lidt nysgerrig efter at vide, hvad der er normalt. Jeg må jo så også indrømme, at det med prævention ikke har været så flittigt anvendt af manden og jeg... Så "risikoen" er der jo for graviditet. Tog dog en test for et par uger siden, som var negativ. 

Min søn var halvandet år gammel da jeg fik min første menstruation.

Jeg ammede ham til han blev 3 år.

Anmeld Citér

11. oktober 2015

ekebiv

Anonym skriver:

Ved mine 3 fik jeg menstruation da jeg stoppede med at amme.

Anmeld Citér

11. oktober 2015

SaraSH

Jeg fik min første menstruation igår - 5 måneder efter jeg fødte Noah. 

Jeg ammede de første 3,5 måned.

ville ønske det var en det havde fortalt mig at man bløder for 10 

jeg har nu skiftet bind 12 gange i dag! ØV hvor havde jeg ikke savnet dig !! 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

2721

Mener det kom efter 5 uger. Jeg fuldammede til han var 6 1/2mdr og der efter supplerende med mad til han var 1 år. Jeg tror ikke på amning om mens hænger sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.