Nu melder historien ikke noget om pigens alder - men antager at hun går i skole ud fra det du skriver? Min datter er 9 (på vejblod de 10) år, hun har ikke haft termotøj siden børnehaven?
Hun er så stor at jeg forventer hun selv kommer og siger hvis jeg ikke har opdaget hun mangler noget - eller noget er gået i stykker!
Hun er også skilsmisse barn, og har da modtaget sure beskeder fra min ex når hun er kommet med enkelt gang med huller i leggings osv. men hun har fået besked på at smide disse ud, ellers vasker jeg bare og ligger det på plads! Generelt er hun ikke god til at huske når hun mangler noget - men jeg forsøger at opdrage hende til selv at sige til, men selvfølgelig hjælper jeg på vej. Nogle gange er jeg også ved at dø af grin over hendes sammensætning af tøj - men hun skal jo lære det, og finde ud af at noget er for koldt osv.
Hvis min ex's nye kone kontaktede mig omkring hendes garderobe mv ville jeg blive en smule hys - den slags må han ordne med mig! Det samme gælder med mine bonus unger, det ordner min mand med sin ex helt fint uden mig! Vi har engang imellem købt lidt til dem, hvis vi synes det var lidt øv i taskerne - så har man pænt til fødselsdage mv.
Bevares ja I betaler til hende, og tingene skal da være iorden - meeeeen man bliver desværre ikke millionær af at være enlig mor.
Anmeld
Citér