Mine børn har ikke fået vinterstøvler på i nu.
de går i gummisko, men vi har allerede købt vinterstøvler så de står klar.
jeg har for 14 dage siden skiftet deres jakker ud til nogle lidt tykkere, dog ikkw vinterjakker da de alle er meget varme børn og ville kamp svede i den nu.
men syntes det lyder som meget lidt tøj hun kommer i hver gang 
mine piger har fået tynde hansker de kan tage på når de syntes det er nødvendigt.
min ældste datter som bliver 8 år i næste uge er også på samvær hos sin far hver anden weekend og der får hun tøj med til hele weekenden.
hun står selv for at pakke og så snakker vi om hvad hun skal havde med.
men hun får altid rigtige sko med vis hun feks har haft gummistøvler på og i de kolde tider får hun også overtræks bukser med selv om hun ikke har brugt dem i skolen.
syntes som minimum at bopælsforældre skal sørger for at barnet ikke kommer i hullet sko (vis ikke de lige er gået i stykker som kan ske) og så tøj efter vejret, vis i har aftalt at det kun er tøj til hjem dagen skal det stadig passe til årstiden efter min mening.
måske du skulle prøve at sætte dig med din kæreste en aften (uden børn) og snakke om hvad du har af tanker/bekymringer og hvad hans syn er på det.
mange gange vil det give problemer vis bonus forældre kontakter den anden part med sådan nogle ting.
håber i finder en løsning
Anmeld
Citér