Navn til lillesøster der matcher brødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2015

Ciss

Jeg ved at forbogstaven er forkert, men min første tanke var Evelina. Det, synes jeg, passer helt nydeligt til brødrenes navne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2015

A.n.onym.

L-Mortil2 skriver:

Hvor er det svært altså, vi venter os 3. Barn, en lille pige, vi er så småt begyndt at junglere lidt med navne...

Vi drømmer om det starter med M eller L, og passer til drengenes navne (Liam og Milan) .

Jeg selv kan godt lide Maddie eller Merle, men ellers er vi total blanke, og navnesiderne synes jeg ikke byder på navne det klinger med drengenes...

Har i nogle gode ideer?? 

Min datter hedder naya - det vil jeg foreslå - selvom forbogstavet er et andet 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

MariaKyedDK

L-Mortil2 skriver:

Hvor er det svært altså, vi venter os 3. Barn, en lille pige, vi er så småt begyndt at junglere lidt med navne...

Vi drømmer om det starter med M eller L, og passer til drengenes navne (Liam og Milan) .

Jeg selv kan godt lide Maddie eller Merle, men ellers er vi total blanke, og navnesiderne synes jeg ikke byder på navne det klinger med drengenes...

Har i nogle gode ideer?? 

Mira <3

Anmeld Citér

3. oktober 2015

EAF

Har i nogle gode ideer?? 

Liam, Milan og ...

Molly

Miriam

Madeleine

Mille

Laura

Line

Layla

Mika

Maya

Mariann

... ��

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Mitlivsommooor

L-Mortil2 skriver:

Har i nogle gode ideer?? 

Det første jeg tænkte var Matilde ��

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Vivienne

Liam, Milan og Lila (lavet af brødrenes navne:  LIam miLAn)

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Oktober12

Hvad med Maggi/Maggy/Maggie? Minder lidt om de navne du nævnte  

Anmeld Citér

3. oktober 2015

minbaby

Tænker 

Marie-Louise og i daglig tale kaldet Malou

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
L-Mortil2 skriver:

Har i nogle gode ideer?? 

Mira

Minella

Milou

Maise

Maggie

Madigan

Mirabella

Marikka

Michela

Manja

Martina

Mischa

Lucia

Lana

Lara

Lydia

Lia

Linnea

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

4. oktober 2015

L-Mortil3

Ej men altså hvor det vælter ind med gode navne! Hvor er i kreative, det lysner pludselig helt, vi synes slet ikke vi kunne komme på noget :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.