Navn til lillesøster der matcher brødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2015

L-Mortil3

Zelia skriver:

Hvis drengene ikke har samme forbogstav, hvorfor skal jeres datter så have det samme som en af dem?

Forslag:

• Vida
  • Sigga
  • Sia
  • Tia

Det skal hun heller ikke nødvendigvis, far starter med M , mor med L, og drengene hhv L og M, derfor tanken

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2015

Zelia

L-Mortil2 skriver:

Det skal hun heller ikke nødvendigvis, far starter med M , mor med L, og drengene hhv L og M, derfor tanken

Sød tanke. Så bliver I næsten nødt til at få en nr. 4, så I har to L'er og to M'er 

Anmeld Citér

29. september 2015

lineog4

Jeg har jo en Liam og hans søstre hedder: Dina og Lia. Men ellers er jeg også glad for Livia og Lara hvis det skal starte med L. 

Og hvis andre bogstaver:

Elvira

Dana

Saga

Ursula (men jo helt anden stil)

Suleima

Dea

Anmeld Citér

29. september 2015

MM00

L-Mortil2 skriver:

Hvor er det svært altså, vi venter os 3. Barn, en lille pige, vi er så småt begyndt at junglere lidt med navne...

Vi drømmer om det starter med M eller L, og passer til drengenes navne (Liam og Milan) .

Jeg selv kan godt lide Maddie eller Merle, men ellers er vi total blanke, og navnesiderne synes jeg ikke byder på navne det klinger med drengenes...

Har i nogle gode ideer?? 

Liam, Milan og 

Melia (indholder M,L,I og A ligesom drengene)

Malucca 

Milla 

Liva

Lea

Lina

Og med andre bogstaver 

Emmelie

Sofia

Victoria

Elina 

Olivia 

Cecilie 

Julia 

Thea 

Anmeld Citér

29. september 2015

Miia90

Mia

Malikka

Minna

Maya

Mai

Melanie

Mira

Laura

Lærke

Luna

Lia

Liva

Lykke

Anmeld Citér

30. september 2015

loop

L-Mortil2 skriver:

Hvor er det svært altså, vi venter os 3. Barn, en lille pige, vi er så småt begyndt at junglere lidt med navne...

Vi drømmer om det starter med M eller L, og passer til drengenes navne (Liam og Milan) .

Jeg selv kan godt lide Maddie eller Merle, men ellers er vi total blanke, og navnesiderne synes jeg ikke byder på navne det klinger med drengenes...

Har i nogle gode ideer?? 

Helle,

Helle, Liam og Milan.

Anmeld Citér

30. september 2015

Mamacita til 2 piger

L-Mortil2 skriver:

Har i nogle gode ideer?? 

Liam, Milan og My...  

Anmeld Citér

30. september 2015

L-Mortil3

Hvor er i fantastiske med alle de forslag! De bliver nøje gransket alle sammen :-)

Anmeld Citér

30. september 2015

Lunae

L-Mortil2 skriver:

Har i nogle gode ideer?? 

Mollie, Malou, Marie, Mathilde, Lucca, Luna, Laura

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Rsa

liam, Milan og 

melanie

molly

mariam/miriam

mynte

milla

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.