Navn til lillesøster der matcher brødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2015

Christine

L-Mortil2 skriver:

Hvor er det svært altså, vi venter os 3. Barn, en lille pige, vi er så småt begyndt at junglere lidt med navne...

Vi drømmer om det starter med M eller L, og passer til drengenes navne (Liam og Milan) .

Jeg selv kan godt lide Maddie eller Merle, men ellers er vi total blanke, og navnesiderne synes jeg ikke byder på navne det klinger med drengenes...

Har i nogle gode ideer?? 

Melina?

Melucca?

Noa?

Nohr?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2015

Christine

dobbelt

Anmeld Citér

29. september 2015

Becks

L-Mortil2 skriver:

Hvor er det svært altså, vi venter os 3. Barn, en lille pige, vi er så småt begyndt at junglere lidt med navne...

Vi drømmer om det starter med M eller L, og passer til drengenes navne (Liam og Milan) .

Jeg selv kan godt lide Maddie eller Merle, men ellers er vi total blanke, og navnesiderne synes jeg ikke byder på navne det klinger med drengenes...

Har i nogle gode ideer?? 

Malia (Hedder min venindes datter og storebror hedder Liam)

Lucca

Merle

Molly

Mille

Liva

Anmeld Citér

29. september 2015

L-Mortil3

Tusind tak allesammen! Skønt med alle de forslag, så er der lidt flere på listen over mulige! Modtager med kyshånd! :-)

Anmeld Citér

29. september 2015

S*DD

L-Mortil2 skriver:

Har i nogle gode ideer?? 

Milla

Anmeld Citér

29. september 2015

Mom2

L-Mortil2 skriver:

Har i nogle gode ideer?? 

Min datter hedder Lea (Leah), ikke så brugt et navn og en af hendes gode venner i børnehaven hedder Milan

Anmeld Citér

29. september 2015

Zelia

Hvis drengene ikke har samme forbogstav, hvorfor skal jeres datter så have det samme som en af dem?

Forslag:

• Vida
  • Sigga
  • Sia
  • Tia

Anmeld Citér

29. september 2015

kriis

Majse og Malie kunne være muligheder:-)

Anmeld Citér

29. september 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Meliah/Melia

Mollie

Lucia

Lilly

Liva

Leah

Livia

Mirah

Mynthe

Liv

Lua

Manja

Millie

Anmeld Citér

29. september 2015

SofiaMik

Liam Milan og

Amalie

Annelie

Melanie

Natalie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.