Hjælp søges AKUT til jobsamtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.648 visninger
13 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg blev ringet op og spurgt om jeg kan komme til samtale i morgen - så jeg føler mig totalt uforberedt og taget på sengen! Det er min første jobsamtale og jeg er nyuddannet og har lige været på barsel og er ved at panikke lidt over om jeg bare gør mig selv totalt til grin i morgen.

Hvad skal man med en case? Det siger de til mange af de stillinger jeg har søgt, at man får et bestemt stykke tid til at løse en case.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

serinasmor

Jeg blev ringet op og spurgt om jeg kan komme til samtale i morgen - så jeg føler mig totalt uforberedt og taget på sengen! Det er min første jobsamtale og jeg er nyuddannet og har lige været på barsel og er ved at panikke lidt over om jeg bare gør mig selv totalt til grin i morgen.

Hvad skal man med en case? Det siger de til mange af de stillinger jeg har søgt, at man får et bestemt stykke tid til at løse en case.

rolig nu ... Der er jo en grund til de har valgt at indkalde dig  

Casen skal du vel give et bud på hvordan du løser ... Men uden branche og nogen form for job beskrivelse er det lidt svært for os at skyde på hvad den kunne gå ud på  

Mit bud er i hvert fald at der kan være cases både som sygeplejerske, sælger, kommunikatør , copywrighter , grafiker, advokat og revisor - men det vil være stor forskel på hvad problemstillingen er og hvordan en mulig løsning kunne se ud  

Vær dig selv - den bedst tænkelige udgave 

Og rigtigt meget held og lykke  

Anmeld Citér

28. september 2015

Cvbn

Har du ikke haft cases under uddannelsen?

en case er, at du får en problemstilling, som du så giver et bud på hvordan du ville løse.