Hjælp søges AKUT til jobsamtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
serinasmor skriver:

Hvordan gik det ? 

Og hvad gik din case ud på ? 

Jeg er også nysgerrig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2015

Anonym trådstarter

Hvordan gik det ? 

Og hvad gik din case ud på ? 

Hvor er det sødt af dig at spørge 

Jamen klappen gik lige lidt ned i starten. Og af en eller anden grund ville de have casen til sidst. Men jeg synes da faktisk selv jeg havde nogle ret relevante ting at sige til den, men det er jo ikke sikkert d synes det 

Den gik udelukkende ud på nogle faglige ting, så det var en smule svært når jeg ikke som sådan er uddannet indenfor det. Men ja, jeg synes da selv den del gik fint 

Resten ved jeg sgu ikke.. 50/50 på om det gik ok. Håber at høre fra dem snart  Men jeg tror da også jeg selv skal sve på hvad jeg synes om stedet. De var nu alle rigtigt søde, dem der var med inde til samtalen.

Anmeld Citér

29. september 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Jamen klappen gik lige lidt ned i starten. Og af en eller anden grund ville de have casen til sidst. Men jeg synes da faktisk selv jeg havde nogle ret relevante ting at sige til den, men det er jo ikke sikkert d synes det 

Den gik udelukkende ud på nogle faglige ting, så det var en smule svært når jeg ikke som sådan er uddannet indenfor det. Men ja, jeg synes da selv den del gik fint 

Resten ved jeg sgu ikke.. 50/50 på om det gik ok. Håber at høre fra dem snart  Men jeg tror da også jeg selv skal sve på hvad jeg synes om stedet. De var nu alle rigtigt søde, dem der var med inde til samtalen.

Det lyder rundt regnet som en positiv oplevelse   håber det bedste  

Anmeld Citér

29. september 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Fedt, at du havde en god oplevelse!

Hvis du nu ikke får jobbet, så husk at få feedback på jobsamtalen. Og ring dem gerne selv op, hvis du bare får et skriftligt afslag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.