sagen er der at der på det sidste har været lidt tumult mellem mig, og min bedre halvdel. (det har løst sig og alt er godt nu.) i dem tid det har stået på har min familie luftet nogle sandheder, om hvor lidt de kan lide min kæreste, hvilket jeg har forsøgt at vende med min kæreste. da han heller ikke kan lide dem, og jeg ikke har lyst til ufred i familien. men det har aldrig løst sig så jeg ser ikke m in familie så tit, vilket ikke gør mig noget da jeg ikke er kæmpe familie menneske, men når de så invitere os mig og vores søn og min kæreste. så skal jeg altid finde på en dårlig undskyldning for han ikke lige kan idag, fordi der ligepludselig duggede noget op. jeg er træt af det og flov over at lyve dem lige op i hovedet, om at han skal 7000 ting som ikke kan vente. jeg syntes det hårdt at stå der over for min familie der nok inderst inde godt ved det. men jeg vil jo heller ikke tvinge ham, selv om jeg syntes de 3-4 gange jeg ser dem om året, kunne han godt holde ud for mig og vores søns skyld. jeg tager jeg med ham til hans forældre de gange vi er der vilket er ihvertfald 2-3 gange om måneden, fordi jeg ønsker at støtte op om et godt familie liv. han hved dog ikke jeg har det lidt svært ved hans forældre, da jeg ikke syntes han skal trækkes med det. men hvad skal jeg gøre? bare blive ved at stikke min forældre en plade, eller sige noget til ham eller hvad? Vi venter os en lille mere om lidt, og er bange for det hele blive så akavet, at de ikke syntes de kan komme og besøge os når den lille er kommet.
Anmeld
Citér