pica'er!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2009

skoust

altså i griner nok når i høre dette..

da jeg var gravid med oliver blev jeg ved med at spise isterninger.. jeg kunne spise op til 200 om dagen..

jeg hældte nogen ud i et glas og sad og spiste dem som chips, så når glasset var tomt så ud til fryseren igen og ny potion..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
skoust skriver:

altså i griner nok når i høre dette..

da jeg var gravid med oliver blev jeg ved med at spise isterninger.. jeg kunne spise op til 200 om dagen..

jeg hældte nogen ud i et glas og sad og spiste dem som chips, så når glasset var tomt så ud til fryseren igen og ny potion..

haha du fik ret: jeg grinede

Anmeld

18. september 2009

LauraLW

Rosa skriver:

Appelsiner, sure æbler (nogen som har et æbletræ i haven med sure æbler?), appelsinjuice, pommes fritter og twister-sodavandsis - det er dem der har været so far.... Men ellers kan jeg godt få impuls-cravings som f.eks. når nogen siger "tomatsuppe" eller "franske kartofler"....

Men ellers spiser jeg bare 7 gange om dagen og meget mere mad end jeg plejer...

Rosa - som før i tiden kunne glemme at spise indtil kl 18 om aftenen

Lige præcis sure æbler! Æder ca 4 om dagen (og har heldigvis ikke fået ondt i maven af dem endnu), og de er fra min mormor og morfars æbletræ. - Vi kører gerne 1 time for at få fyldt skålene op herhjemme.

Anmeld

18. september 2009

SaNiNa

MATHILDE den blå under hele graviditeten men kastede jo osse på lige til ham kom ud til mig, men de førse 13 uger hvade jeg ikke noget bestem jeg skulle spise men far uge 13 fem til uge 16-17 hvor jeg lå i sengen skulle jeg kun have havergrød som var kogt så meget at det klisterede helt vild, men 2 stk sukkerkorn på.

Anmeld

18. september 2009

baby2010

Jeg pralede længe med, at jeg ikke fik cravings... Tænk jeg troede lidt, at det var en skrøne....

Indtil en dag hvor jeg ikke kunne spise andet en corn flakes til aftensmad!? Vi var simpelthen nødt til at køre i Netto og hente det.

Jeg fik også pludselig lyst til karrysild - men kun een mad!?

Ellers kan jeg ikke få nok af agurk, vi køber 2-3 hver gang, så der er nok. Og så ælsker jeg mælk

Så jeg må jo krybe til korset og indrømme, at jeg har haft en del...

Anmeld

18. september 2009

MaleneG

Appelsinjuice er bare yndlings for tiden.
ostehapser, og ikke mindst æggemadder med mayonaise

og så kunne jeg forfærdeligt godt trænge til en omgang ål, med stuvede kartofler

Anmeld

18. september 2009

linemus

Hvorfor kalder du det pica'er?

Line - måske knap så skarp 

Anmeld

18. september 2009

Sofia24

Da jeg ventede mig var der kun en enkelt ting som ændrede sig i min mad-smag (altså udover madlede i ugerne 6-9):

Fra at elske en iskold pepsi-max gik jeg direkte til at ikke at kunne klare det og kunne kun drikke appelsin-sodavand.
Svigerfar kørte endda til tyskland og handlede fanta til mig  Så er der også til næste gang vi bliver gravide - forhåbentlig snart

Kram Sofia

Anmeld

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linemus skriver:

Hvorfor kalder du det pica'er?

Line - måske knap så skarp 

det hedder det på lægesprog
Men lad os bare kalde det crawings...lyder også bedre

Anmeld

18. september 2009

Nybagt mor

Hvor sjovt - kan se at æbler og appelsinjuice er en genganger over favoritterne.
Og ja - og ja er selv  tilhænger af friskpresset appelsinjuice, æbler og mælk i spandevis:-)

Undrer mig dog over at nogle af jer har taget så lidt på under jeres graviditet. Har selv spist godt (men forholdsvis sundt), går dagligt en tur på 1 time i godt tempo med hunden - og er nu oppe på 15 kg - og der er jo stadig nogle uger tilbage..
Var før jeg blev gravid en str 36 - og kunne spise hvad jeg lystede, så er ikke fordi jeg har døjet med vægten tidligere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.