pica'er!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.818 visninger
34 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nå kvinder... lad mig høre om Jeres Pica'er
små mystiske ting I SKAL spise eller drikke?
For tiden, herhjemme, er det friskrevet muskatnød... mums i starten af min graviditet var det tuc kiks, men det er nok også fordi de var så gode mod kvalmen..
fortæl om Jeres sære ting
knus Caroline 16+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Sweet1978

Har heldigvis aldrig haft de der "cravings" jeg har bare spist normalt

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

Jeg spiste helt normalt under graviditeten... Jeg mener alt det der er ammestue historier...

Anmeld

17. september 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Jeg spiste helt normalt under graviditeten... Jeg mener alt det der er ammestue historier...

slet ikke...der er lavet masser af videnskabelige undersøgelser og afhandlinger om det er skam helt reelt med de Pica'er

I Danmark er der dog ikke så mange kvinder der får det, fordi vi ikke mangler noget, rent ernæringsmæssigt (er typisk derfor man pludselig spiser noget meget salt = fordi man mangler salt, osv)
Men i lande med f.eks. mangel på fødevarer er det mere udbredt end i Danmark, men derfor ser man der stadig jævnligt herhjemme

Anmeld

17. september 2009

Jules

Jeg kune spise ristet brød døgnet rundt...Hehe

Anmeld

17. september 2009

LauraLW

Appelsiner, piratos, æbler..

er heldigvis ikke så meget på cheeseburger-vognen mere, men er til gengæld tosset med pastaretter.

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

slet ikke...der er lavet masser af videnskabelige undersøgelser og afhandlinger om det er skam helt reelt med de Pica'er

I Danmark er der dog ikke så mange kvinder der får det, fordi vi ikke mangler noget, rent ernæringsmæssigt (er typisk derfor man pludselig spiser noget meget salt = fordi man mangler salt, osv)
Men i lande med f.eks. mangel på fødevarer er det mere udbredt end i Danmark, men derfor ser man der stadig jævnligt herhjemme

Okey... Min søster sagde til mig da jeg blev gravid... "DU skal bare lige vide at DU får sjove spise vaner" og "DU bliver ligeså hysterisk som mig til fødslen" Jeg fik hverken sjove spise vaner eller blev hysterisk under fødslen.. Sagde ikke et kvæk...

Hun har det meget sådan, når hun havde det sådan med et og andet, fik jeg det på samme måde....

Never... Har aldrig haft noget lignende hendes mærkelig ting...

Anmeld

17. september 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Okey... Min søster sagde til mig da jeg blev gravid... "DU skal bare lige vide at DU får sjove spise vaner" og "DU bliver ligeså hysterisk som mig til fødslen" Jeg fik hverken sjove spise vaner eller blev hysterisk under fødslen.. Sagde ikke et kvæk...

Hun har det meget sådan, når hun havde det sådan med et og andet, fik jeg det på samme måde....

Never... Har aldrig haft noget lignende hendes mærkelig ting...

hæhæ...du har fortalt om hende før, søde
Men som det er blevet sagt så mange gange før: ikke to graviditeter eller to gravide kvinder er ens

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

hæhæ...du har fortalt om hende før, søde
Men som det er blevet sagt så mange gange før: ikke to graviditeter eller to gravide kvinder er ens

Nemlig... Hun mener at man kan være ens... Min mor er os sådan... Sommetider...

Anmeld

17. september 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Nemlig... Hun mener at man kan være ens... Min mor er os sådan... Sommetider...

måske du får pica'er for alle pengene når Julie skal være storesøster!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.