pica'er!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

måske du får pica'er for alle pengene når Julie skal være storesøster!?

Hmm... Jeg tvivler... Men man skal aldrig sige aldrig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

TbCp

Nå kvinder... lad mig høre om Jeres Pica'er
små mystiske ting I SKAL spise eller drikke?
For tiden, herhjemme, er det friskrevet muskatnød... mums i starten af min graviditet var det tuc kiks, men det er nok også fordi de var så gode mod kvalmen..
fortæl om Jeres sære ting
knus Caroline 16+6

Jeg åd vindruer vindruer vindruer vindruer konstant Måske derfor Liva er så glad for vindruer idag

Og så tomatskruer

Jeg kunne slet ikke spise grillmad, det vendte sig i mig bare jeg lugtede det når vi gik forbi en grillbar.... men det var nu sikkert meget godt

Anmeld

17. september 2009

TbCp

TbCp skriver:

Jeg åd vindruer vindruer vindruer vindruer konstant Måske derfor Liva er så glad for vindruer idag

Og så tomatskruer

Jeg kunne slet ikke spise grillmad, det vendte sig i mig bare jeg lugtede det når vi gik forbi en grillbar.... men det var nu sikkert meget godt

Nå ja og så sprut/øl osv jeg kunne bare ikke klare lugten. Hvis min mand havde været i byen kunne jeg slet ikke holde ud at ligge ved siden af ham

Anmeld

17. september 2009

MoarViborg

Jeg havde noget for æbler i starten.. bare lugten af æbler kunne gøre mig helt vanvittig af længsel efter en lillebitte-bitte-bitte-lille bid! Jeg præsterede også at købe en pose æbler hos en frugthandler, og da køen var temmelig lang og æblerne duftede sååå godt, ja så åbnede jeg da posen og begyndte at gumle løs midt i køen!

Senere overtog appelsinerne pladsen som must nr. 1!! Kæææft jeg spiste mange appelsiner henover julen! Har faktisk ikke rigtig spist dem siden

Anmeld

17. september 2009

Pige2009

Jeg har ind til videre ingen GOTTA HAVE NOW's. Heller ingen favoritter andet end de samme fra før jeg blev gravid

Linda 36+5

Anmeld

17. september 2009

Maise

cacaomælk, friskpresset appelsin juice, piratos.

Anmeld

18. september 2009

linemus

TbCp skriver:

Og så tomatskruer

Åh ja, tomatskruer!!! Ej, dem vil jeg gerne have lige nu  Må hellere gå i seng.

Salte og syrlige ting. Tomatsuppe, peanuts el. popcorn, saltlakrids (mest for kvalmen). Der skal nok komme mere til henad vejen.

Anmeld

18. september 2009

christina2412

vindruer og nektariner MUMS de sidste uger har det været æbler pære og stadigvæk vindruer
 før jeg blev gravid kunne jeg sagens sidde og spise en hel pose chips for mig selv, har overhovedet ikke rørt det mens jeg har/er gravid.

og lugter min kæreste af øl, er jeg lige ved,at kaste op pu ha den lugt kan jeg bare ikke klare.

så mit er heldigvis sunde ting er også alt for kraftig så har ikke brug for alt det usunde. har allerede taget 7 1/2 kg på.

christina 32+1

Anmeld

18. september 2009

Mca<3

Kamille the i lange baner

Anmeld

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Appelsiner, sure æbler (nogen som har et æbletræ i haven med sure æbler?), appelsinjuice, pommes fritter og twister-sodavandsis - det er dem der har været so far.... Men ellers kan jeg godt få impuls-cravings som f.eks. når nogen siger "tomatsuppe" eller "franske kartofler"....

Men ellers spiser jeg bare 7 gange om dagen og meget mere mad end jeg plejer...

Rosa - som før i tiden kunne glemme at spise indtil kl 18 om aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.