Her er det kalendergaver. Så én gave hver dag. Jeg begynder altid tidligt, og finder gerne ting på loppemarkeder og lignende, så de også får noget brugbart!
Nissen kan også komme med et par strømper herhjemme! Og hårspænde til den lille! Men kan også komme med puslespil, actionfigurer, modelervoks, sæbebobler og alt sådan noget!
Jeg er færdig med begge ungers kalendergaver for i år
Og har endda købt lidt for mange
Har nok brugt 200-250kr på hver af kalenderne, så det er billigt sluppet, når man tænker på indholdet!
Næste år tror jeg dog jeg vil følge en af de andres råd, men guf i strømpen og så adventsgaver! For den store er 4, så næste år begynder det snart at være svært at finde små gaver.
De får adventsgaver af mine forældre, og så kommer nissen med pakkekalenderen
Nissen besøger os, mens ungerne er i institution, så de har det at se frem til mens de er afsted. Det fungerede super godt sidste år. Og så slap vi for en konflikt der hed, om man må tage kalendergaver med i børnehave... Det er jo surt at få en gave, og så kun nå at sidde med den i 10 min.
https://instagram.com/p/7w5ZqCOrEh/?taken-by=live_from_astersvej Her er lige et billede af de ting jeg har fået samlet
Anmeld
Citér