Ligner jeres børn hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2015

AnnaB.

lineog4 skriver:

Med de to billeder du har lagt op, vil jeg sige de også kunne gå for ikke at være søskende, det er ikke det der: vauw de er godt nok søskende.

Men når man så kigger efter, så er der små ting, munden fx hvor man sagtens kan se de ligner hinanden.

Af mine 4 er det kun nummer 2 og 4 der har lignet hinanden som nyfødte (om de ligner hinanden ved jeg ikke da nummer 2 kun blev 4 dage).

Og i forskellige aldre, der kan jeg se ligheder mellem dem på kryds og tværs. Nummer 1 og 4 er nok de to der ligner hinanden mest både udseende og personlighed - og de ligner vist far. Mens nummer 3 ikke rigtigt ligner nogen, nen minder mest om mig i personlighed.

Min mand har en stor dreng (som jo så ikke er min) og min store datter ligner ham meget bare lysere.

prøver lige et billede af dem alle 3 sammen, og så har jeg billeder fra spiræa samme alder og endda også mig selv i næsten samme alder, der synes jeg man kan se to ligner hinanden og en ikke gør. Billede 2 den ældste, billede 3 den mellemste, billede 4 den mindste og billede 5 mig

Vores 2 lignede slet ikke hinanden som spæde. Men nærmer sig vist lidt hinanden efterhånde - som tråden her også viser, så er det meget individuelt, hvad man kigger efter/lægger mærke til. Sådan er det også med både venner og familie: nogen synes de er som nærmest to dråber vand og andre synes det er så forskellige som man kan være. Synes også man kan se at dine unger ligner hinanden - og dig. Men det er faktisk super svært at sammenligne billeder af børn, synes jeg

Vores lille ligner mig meget som lille. Som i fuldstændigt. Den store ligner mig virkelig overhovedet ikke.. og jeg er ret sikker på, at han er min

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Mine drenge har ifølge andre flere fællestræk fx på øjnene men vi synes overhovedet ikke de løber hinanden .. De er så ogdå neget forskellige af statur... Storebror var en prop som baby mens lillebror var en meget spinkel fugleunge ��

Anmeld Citér

22. september 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Mine drenge har ifølge andre flere fællestræk fx på øjnene men vi synes overhovedet ikke de løber hinanden .. De er så ogdå neget forskellige af statur... Storebror var en prop som baby mens lillebror var en meget spinkel fugleunge ��

Anmeld Citér

22. september 2015

A.n.onym.

AnnaB. skriver:

Hej.

Jeg er den heldige mor til et par skønne drenge. Det er sjovt at følge deres udvikling ift. udseende: den store ligner min kæreste som dreng og den lille ligner mig nærmest fuldstændigt som barn. Men de ligner ikke hinanden ret meget. Eller måske gør de, synes det svinger lidt 

Ligner jeres børn hinanden? Eller ligner de en af jer, eller jer begge?

Min den mindste er 9 mdr. (og i øvrigt iført lilla fleecedragt på trods af at han er en dreng, mor fik mulighed for at bytte hans blå 56 til en lilla 80 ) og den store er 3 år. 

Bh Anna 

Af mine tre - ligner de to hinanden og den sidste ligner slet ikke hinanden ��

Anmeld Citér

22. september 2015

Krussedulle

AnnaB. skriver:

Hej.

Jeg er den heldige mor til et par skønne drenge. Det er sjovt at følge deres udvikling ift. udseende: den store ligner min kæreste som dreng og den lille ligner mig nærmest fuldstændigt som barn. Men de ligner ikke hinanden ret meget. Eller måske gør de, synes det svinger lidt 

Ligner jeres børn hinanden? Eller ligner de en af jer, eller jer begge?

Min den mindste er 9 mdr. (og i øvrigt iført lilla fleecedragt på trods af at han er en dreng, mor fik mulighed for at bytte hans blå 56 til en lilla 80 ) og den store er 3 år. 

Bh Anna 

Mine unger ligner hinanden

min den store har dog flest træk fra mig, og de små flest fra far  

er meget spændt på hvordan lillesøster ser ud, og hvem hun ligner  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. september 2015

lineog4

AnnaB. skriver:

Vores 2 lignede slet ikke hinanden som spæde. Men nærmer sig vist lidt hinanden efterhånde - som tråden her også viser, så er det meget individuelt, hvad man kigger efter/lægger mærke til. Sådan er det også med både venner og familie: nogen synes de er som nærmest to dråber vand og andre synes det er så forskellige som man kan være. Synes også man kan se at dine unger ligner hinanden - og dig. Men det er faktisk super svært at sammenligne billeder af børn, synes jeg

Vores lille ligner mig meget som lille. Som i fuldstændigt. Den store ligner mig virkelig overhovedet ikke.. og jeg er ret sikker på, at han er min

Vi får alt at vide: to og to der ligner hinanden, de og dener som snydt ud af næsen på deres far, af deres mor osv.

Kan se de der kender min mand fra gamle dage altid synes de ligner mig især fordi de har fokus på deres farver (de har blå øjne og lyst hår i en italieners øjne og far har brune og sort hår). Mens de der kun kender ham fra voksen her hjemme synes de ligner ham. 

Meget få der siger de ligner mig (og det gør de heller ikke overhovedet faktisk meget mærkeligt at have børn som nærmest kun har træk fra far lige pua farverne). Dog kan jeg se som de vokser så kommer der lidt mig - var det samme som mig selv som barn var som snydt ud af næsen på min far og ligner nu mere og mere min mor).

Men gad godt en lille smule den der børneflok hvor man ikke var i tvivl om de var søskende.  Men det fik jeg ikke og så kan jeg jo bare undre mig over at selv om de er forskellige i udseende så er de stadig de smukkere i verden alle 3

Anmeld Citér

22. september 2015

lineog4

Krussedulle skriver:

Mine unger ligner hinanden

min den store har dog flest træk fra mig, og de små flest fra far  

er meget spændt på hvordan lillesøster ser ud, og hvem hun ligner  

De to ældste ligner virkelig hinanden meget

Anmeld Citér

22. september 2015

Krussedulle

lineog4 skriver:

De to ældste ligner virkelig hinanden meget

Ja de gør men de lignede også begge to deres far mest, som små.  

det har så ændret sig lidt igen

Anmeld Citér

22. september 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Mine piger har ikke samme far og de ligner begge deres fædre. Så nej, jeg synes ikke de ligner hinanden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. september 2015

AJ14

Hej 

Her er de vidt forskellige. Den ene ligner moren og den anden faren af udseende . Den ene er stille,  forsigtig og genert og den anden "trumler" bare gennem livet. ☺ to børn med samme opdragelse ,  men to forskellige væremåder ☺☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.