AnnaB. skriver:
Vores 2 lignede slet ikke hinanden som spæde. Men nærmer sig vist lidt hinanden efterhånde - som tråden her også viser, så er det meget individuelt, hvad man kigger efter/lægger mærke til. Sådan er det også med både venner og familie: nogen synes de er som nærmest to dråber vand og andre synes det er så forskellige som man kan være. Synes også man kan se at dine unger ligner hinanden - og dig. Men det er faktisk super svært at sammenligne billeder af børn, synes jeg 
Vores lille ligner mig meget som lille. Som i fuldstændigt. Den store ligner mig virkelig overhovedet ikke.. og jeg er ret sikker på, at han er min 
Vi får alt at vide: to og to der ligner hinanden, de og dener som snydt ud af næsen på deres far, af deres mor osv.
Kan se de der kender min mand fra gamle dage altid synes de ligner mig især fordi de har fokus på deres farver (de har blå øjne og lyst hår i en italieners øjne og far har brune og sort hår). Mens de der kun kender ham fra voksen her hjemme synes de ligner ham.
Meget få der siger de ligner mig (og det gør de heller ikke overhovedet faktisk meget mærkeligt at have børn som nærmest kun har træk fra far lige pua farverne). Dog kan jeg se som de vokser så kommer der lidt mig - var det samme som mig selv som barn var som snydt ud af næsen på min far og ligner nu mere og mere min mor).
Men gad godt en lille smule den der børneflok hvor man ikke var i tvivl om de var søskende. Men det fik jeg ikke og så kan jeg jo bare undre mig over at selv om de er forskellige i udseende så er de stadig de smukkere i verden alle 3
Anmeld
Citér