Med de to billeder du har lagt op, vil jeg sige de også kunne gå for ikke at være søskende, det er ikke det der: vauw de er godt nok søskende.
Men når man så kigger efter, så er der små ting, munden fx hvor man sagtens kan se de ligner hinanden.
Af mine 4 er det kun nummer 2 og 4 der har lignet hinanden som nyfødte (om de ligner hinanden ved jeg ikke da nummer 2 kun blev 4 dage).
Og i forskellige aldre, der kan jeg se ligheder mellem dem på kryds og tværs. Nummer 1 og 4 er nok de to der ligner hinanden mest både udseende og personlighed - og de ligner vist far. Mens nummer 3 ikke rigtigt ligner nogen, nen minder mest om mig i personlighed.
Min mand har en stor dreng (som jo så ikke er min) og min store datter ligner ham meget bare lysere.
prøver lige et billede af dem alle 3 sammen, og så har jeg billeder fra spiræa samme alder og endda også mig selv i næsten samme alder, der synes jeg man kan se to ligner hinanden og en ikke gør. Billede 2 den ældste, billede 3 den mellemste, billede 4 den mindste og billede 5 mig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér