Ligner jeres børn hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2015

Christine

AnnaB. skriver:

Hej.

Jeg er den heldige mor til et par skønne drenge. Det er sjovt at følge deres udvikling ift. udseende: den store ligner min kæreste som dreng og den lille ligner mig nærmest fuldstændigt som barn. Men de ligner ikke hinanden ret meget. Eller måske gør de, synes det svinger lidt 

Ligner jeres børn hinanden? Eller ligner de en af jer, eller jer begge?

Min den mindste er 9 mdr. (og i øvrigt iført lilla fleecedragt på trods af at han er en dreng, mor fik mulighed for at bytte hans blå 56 til en lilla 80 ) og den store er 3 år. 

Bh Anna 

For mig ligner de hinanden meget! Du kunne nok godt have vildt mig ind at det var samme barn i forskellige aldre.

Men sådan synes jeg tit det er, altså det er så forskelligt hvem der synes hvad om børn der ligner. Det er altid sjovt at høre fremmedes mening.

Hos os er det dog både fremmede og ikke fremmede der synes at vores datter ligner mig. Men det er så forskelligt hvem af brødrene de synes hun ligner 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Kom i tanke om noget "sjovt" da min datter var lille var hun gude smuk (synes jeg stadig hun er) og fik tilbud om børnemodel jobs osv. Så da lillebror blev født tog jeg ham med for at vise at han var ligeså smuk men fik af vide at min datter havde hun en lille mund, en lille næse og store mørke øjne. Men lillebror var omvendt. Stor mund og næse og små øjne så de kunne ikke bruge ham. Griner stadigvæk for jeg synes jo at han var så smuk en dreng. Med alderen synes jeg at mine børn er begyndt og ligne hinanden. 

Anmeld Citér

22. september 2015

TNBC

AnnaB. skriver:

Hej.

Jeg er den heldige mor til et par skønne drenge. Det er sjovt at følge deres udvikling ift. udseende: den store ligner min kæreste som dreng og den lille ligner mig nærmest fuldstændigt som barn. Men de ligner ikke hinanden ret meget. Eller måske gør de, synes det svinger lidt 

Ligner jeres børn hinanden? Eller ligner de en af jer, eller jer begge?

Min den mindste er 9 mdr. (og i øvrigt iført lilla fleecedragt på trods af at han er en dreng, mor fik mulighed for at bytte hans blå 56 til en lilla 80 ) og den store er 3 år. 

Bh Anna 

Jeg synes også at de ligner hinanden, især på de billeder.

De fleste forældre(og søskende) kan ikke selv se at de ligner hinanden.

Alle siger at min søster og jeg ligner hinanden som tvillinger, men vi synes det ikke, og det gør vores far heller ikke. selvom min søster ligner mere vores far og jeg vores mor.

Anmeld Citér

22. september 2015

AnnaB.

SofiaMik skriver:

Jeg synes at dine børn ligner hinanden meget især omkring næse og øjne. 

Tror ofte man ikke selv kan se det eller hæfter sig mere ved forskellene imellem dem og lighederne med nogen i familien.

Min den ene har fars øjne og mors smil og den anden lige modsat. Den ene har fars sind og den anden mors. Og så er der alt det man ikke lige kan placere ��

Tror du har ret - og så synes jeg det svinger vildt meget med den lille. Nogle gange er han næsten lige så lys som sin storebror og andre gange er han helt mørk. Næsten

Anmeld Citér

22. september 2015

AnnaB.

Aisha skriver:

Kom i tanke om noget "sjovt" da min datter var lille var hun gude smuk (synes jeg stadig hun er) og fik tilbud om børnemodel jobs osv. Så da lillebror blev født tog jeg ham med for at vise at han var ligeså smuk men fik af vide at min datter havde hun en lille mund, en lille næse og store mørke øjne. Men lillebror var omvendt. Stor mund og næse og små øjne så de kunne ikke bruge ham. Griner stadigvæk for jeg synes jo at han var så smuk en dreng. Med alderen synes jeg at mine børn er begyndt og ligne hinanden. 

Ha ha, det er åbenbart nogle helt bestemte træk der tæller, hvis man skal være "model materiale"

Jeg synes også selv at mine unger er fantastiske... men når jeg så kigger tilbage på billeder af den store som lille, så kan jeg godt se at han også har set lidt pudsig ud ind i mellem  Og måske gør han det stadigvæk - mor her kan bare kun se lækkerhed

Anmeld Citér

22. september 2015

AnnaB.

Christine skriver:

For mig ligner de hinanden meget! Du kunne nok godt have vildt mig ind at det var samme barn i forskellige aldre.

Men sådan synes jeg tit det er, altså det er så forskelligt hvem der synes hvad om børn der ligner. Det er altid sjovt at høre fremmedes mening.

Hos os er det dog både fremmede og ikke fremmede der synes at vores datter ligner mig. Men det er så forskelligt hvem af brødrene de synes hun ligner 

Nemlig, det er ret skægt at høre nogle der slet ikke kender dem's, mening. Her i tråden går det også fra at de næsten ikke ligner hinanden til at det kunne være samme barn

Anmeld Citér

22. september 2015

AnnaB.

Navele skriver:

Jeg synes de har samme mund og næse jeg tror når lillebror bliver lidt større at de måske vil ligne hinanden endnu mere 

Jeg tænker det samme - det bliver spændende at se

Anmeld Citér

22. september 2015

AnnaB.

newsence skriver:

Til trods for at min bonusdatter og min datter kun deler fars gener så ligner de hinanden utrolig meget..

og skønne unger ��

Ja, sådan kan det også være. Min kæreste og hans brødre ligner også hinanden alle sammen. Synes jeg. Men den mindste har en anden far, og det kan man bare slet ikke se. Synes jeg. Det er der delte meninger om

Anmeld Citér

22. september 2015

MorDk

Vores unger ligner hinanden på mange områder. Alligevel er der meget forskellige 

Anmeld Citér

22. september 2015

AnnaB.

Anja82 skriver:

De har de samme øjne 

Jeg synes ikke mine ligner hinanden - den ældste er (eftersigende) en tro kopi af mig (også er sind og væremåde, hvilket jeg kan se) og den yngste ligner sin fars side af familien..

Det er sjovt, for det er egentlig rigtig nok at øjnene er ret ens. Til gengæld er både bryn og vipper helt lyse på den store og helt mørke på den lille. Det gør en stor forskel i udtrykket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.