Men han vil jo ikk' have børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.747 visninger
19 svar
63 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2015

Frøken Krog

Åh... Hvordan skal dette dog gå?

Jeg har en vidunderlig kæreste. Han forkæler mig meget og er super sød og vi klikker bare super godt sammen. Men så fandt jeg ud af at han ikke er interesseret i at få børn!

Damn, hvad skal jeg dog gøre. Jeg er helt vild efter at få børn. Og jeg elsker ham bare så meget.

Er der nogen der har nogle gode idéer til argumenter og bare idéer generelt. Jeg elsker ham så højt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

esioul

TheKrog skriver:

Åh... Hvordan skal dette dog gå?

Jeg har en vidunderlig kæreste. Han forkæler mig meget og er super sød og vi klikker bare super godt sammen. Men så fandt jeg ud af at han ikke er interesseret i at få børn!

Damn, hvad skal jeg dog gøre. Jeg er helt vild efter at få børn. Og jeg elsker ham bare så meget.

Er der nogen der har nogle gode idéer til argumenter og bare idéer generelt. Jeg elsker ham så højt.

Hvor længe har i været sammen?

Anmeld Citér

15. september 2015

Frøken Krog

Et lille års tid...

Emnet har aldrig været oppe før nu.

Anmeld Citér

15. september 2015

esioul

TheKrog skriver:

Et lille års tid...

Emnet har aldrig været oppe før nu.

Måske han synes det er for tidligt at snakke børn. Mon ikke det kommer 

Anmeld Citér

15. september 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du er helt afklaret med at du SKAL have børn og han er 100% afklaret med at han IKKE skal, ja så ville jeg stoppe forholdet inden i bliver endnu mere indvolverede. Det er barskt og bliver med garanti hårdt for jer begge, men det er en meget stor og grundlæggende ting at være uenige om og det kan desværre ikke rigtig forenes eller laves et kompromis om. 

Anmeld Citér

15. september 2015

MKN2015

Man skal ikke overtales til hverken at få, eller ikke at få børn... Jeg har selv været i sådan et forhold, og jeg valgte at gå... Og ved du hvad? Jeg elskede min eks, men jeg elsker min nuværende kæreste MINDST lige så højt, og vi vil begge have børn - alene dét får mig faktisk til at elske ham endnu højere 

Anmeld Citér

15. september 2015

Frøken Krog

Ja, jeg håber det kommer. Jeg kan i hvert fald ikke stoppe forholdet nu. Det ville jeg få det for dårligt af. Er ikke stærk nok til det lige nu.

Anmeld Citér

15. september 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Nu skriver du ikke hvor gamle i er, for en del ændrer jo holdning.

Da jeg var 20 skulle jeg aldrig have børn.

Da jeg blev 25 skulle jeg nok engang have børn

Og nu har jeg 2

Så tænker, hvis i ikke er så gamle, så er hans aldrig have børn måske ikke hans endelige beslutning, men hvis i er der, hvor i begge er 100% afklaret med jeres ønsker omkring børn og måske endda på den gode side af 30, så skal du måske overveje om det er forholdet for dig.

Det er absolut ikke nogen nem beslutning og misunder dig ikke.

Anmeld Citér

15. september 2015

Frøken Krog

Vi er begge 27. Jeg har altid været sikker på at jeg skal have børn. Et ville være nok, bare jeg får et barn.

Han siger at han ikke har så meget tålmodighed til børn, f.eks. hans niecer og nevø. Men jeg tænker, når det er ens eget barn er det jo en helt anden sag?

Anmeld Citér

15. september 2015

SandraXOXO

Min bror skulle heller aldrig ha børn. Og kæresten der selv var i tvivl sagde ok. men da han blev 30 manglede han sku alligevel noget i sit liv og fik hurtigt to styks med sin kæreste gennem et par år. De skulle lige bruge et par år på at blive rigtig voksne og lære hinanden 100% at kende. Giftes skulle de ihvertfald heller aldrig. Men han faldt sku på knæ i sommers alligevel  og hun sagde ja i en alder af 35 og 36 år. Nogle mennesker har jo bare ikke travlt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.