Ja hvis det går ligeså hurtigt med nummer 2 som med nummer 1 
Ja jeg tænkte det samme, de vil nok også tænke deres hvis jeg kommer til samtale. At man er over 30 år med et barn på 3 år... Så kommer der nok en barsel i kommende fremtid!
Har bare den i baghovedet at hvis man er ledig helt frem til barsel og man så kommer tilbage endnu som ledig og ikke har ret lang tid tilbage på dagpenge så er løbet kørt for mig økonomisk for hvis jeg skulle ende på kontanthjælp så kan min man ikke forsørge os selvom han tjener2xsats for kontanthjælpen... Men som han også siger så skal vi bare springe ud i det og se tiden an for ellers kommer vi aldrig i gang og pludselig er vi sgu for gamle 
Må jeg spørge hvilken uddannelse du har og hvor lang tid du har tilbage på dagpenge?
Først en finansuddannelse hvor jeg gik direkte på barsel i et halv år, og derefter var ledig i et år. Nu er jeg lige blevet færdig med markedsføringsøkonom, så jeg er lige startet på dagpenge. Begge uddannelser sigter efter private jobs. Og jeg har ingen udsigter til at få job. Jeg har også søgt job under uddannelsen, da jeg hellere vil arbejde end studere, men ikke en eneste samtale er jeg blevet kaldt til. Så jeg søger alle typer jobs, er helt ligeglad med hvad det er. Men jeg har ingen forhåbninger om at komme i job, og det hjælper ret meget til at holde humøret oppe. I min første ledighedsperiode var jeg overbevist om at jeg ville få job med det samme, så det slog ret hårdt med det ene afslag efter det andet. Til sidst var jeg helt modløs. Nu kan jeg kun blive positivt overrasket, hvis der sker noget på jobfronten. Men jeg vil vædde med at jeg når at få en unge først. Jeg tror ikke længere på at nogen vil ansætte mig (i hvert fald ikke før jeg har flere børn).
Anmeld
Citér