tribk skriver:
Du skriver at du har 1 år og 4 mdr. tilbage. Så det giver alligevel nogle måneder at blive gravid i, så du stadig er dagpengeberettiget når du går på barsel :-)
Jeg har tænkt mig at gøre det samme. Jeg er lige blevet ledig (igen) efter endt uddannelse (igen) og jeg er udmærket klar over hvad arbejdsgivere tænker når de ser mit cv. Jeg er 31 år, i fast parforhold med ET fælles barn på 4 år. Jeg stinker langt væk af at jeg enten allerede er gravid, eller bliver det lige så snart jeg har fået job. Og jeg kan godt forstå de vælger mig fra, for de har jo ret. Jeg har tænkt mig at blive gravid hurtigst muligt, job eller ej. Jeg synes faktisk man bruger sin ledighedsperiode på noget fornuftigt, hvis man laver nogle unger. Så skal arbejdsgivere da ikke besværes med det
Ja hvis det går ligeså hurtigt med nummer 2 som med nummer 1 
Ja jeg tænkte det samme, de vil nok også tænke deres hvis jeg kommer til samtale. At man er over 30 år med et barn på 3 år... Så kommer der nok en barsel i kommende fremtid!
Har bare den i baghovedet at hvis man er ledig helt frem til barsel og man så kommer tilbage endnu som ledig og ikke har ret lang tid tilbage på dagpenge så er løbet kørt for mig økonomisk for hvis jeg skulle ende på kontanthjælp så kan min man ikke forsørge os selvom han tjener2xsats for kontanthjælpen... Men som han også siger så skal vi bare springe ud i det og se tiden an for ellers kommer vi aldrig i gang og pludselig er vi sgu for gamle 
Må jeg spørge hvilken uddannelse du har og hvor lang tid du har tilbage på dagpenge?
Anmeld
Citér