Sove i klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

LauraLW

Det er en mitsubishi colt...

Vi havde på et tidspunkt min venindens odder, med det lette stel, i - og det var ikke nemt, og vi gider ikke at det skal være sådan et problem hver gang.

Linda2009 skriver:

Hejsa.

Hvad bil har I? Jeg har selv en lille Renault Clio, og der kan barnevognen godt være. Det er testet

Knus Linda 36+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Pige2009

LauraLW skriver:

Det er en mitsubishi colt...

Vi havde på et tidspunkt min venindens odder, med det lette stel, i - og det var ikke nemt, og vi gider ikke at det skal være sådan et problem hver gang.

Ok. Det er nok smag og behag. Jeg har splitbagsæde, så hele vognen kunne sagtens gå ind i den ene side uden at skulle skilles ad Personligt foretrækker jeg en barnevogn, men jeg kan da godt forstå dem som vælger det fra pga. besværet. Selv synes jeg nu ikke det er så besværligt.

Håber I finder en god klapvogn I kan bruge.

Knus Linda 36+5

Anmeld

17. september 2009

LauraLW

Linda2009 skriver:

Ok. Det er nok smag og behag. Jeg har splitbagsæde, så hele vognen kunne sagtens gå ind i den ene side uden at skulle skilles ad Personligt foretrækker jeg en barnevogn, men jeg kan da godt forstå dem som vælger det fra pga. besværet. Selv synes jeg nu ikke det er så besværligt.

Håber I finder en god klapvogn I kan bruge.

Knus Linda 36+5

oh yes, me too...

Tror egentlig vi skal til at tænke det om.. indtil videre har jeg bare gerne ville have at det kunne være bag i, selvom vi også har split sæde. - Og det er primært så der var god plads inde i bilen, og plads til 1 ekstra person eller hvis en af os ville sidde bag i sammen med baby.

Men tror jeg må starte forfra med at kigge på det... godt jeg ikke skal føde lige om lidt :-)

Anmeld

17. september 2009

AnneKH

vi har købt sådan en Brio kompakt plus... den kan SAGTENS være bagi en lille bil!  Vi har en Chevrolet Matiz.. nok det tætteste man kommer på en Smart, uden at være det!  Ikke meget plads... men med Brioen kan der være barnevogn PLUS en taske... meget handy!

Anmeld

17. september 2009

Pige2009

LauraLW skriver:

oh yes, me too...

Tror egentlig vi skal til at tænke det om.. indtil videre har jeg bare gerne ville have at det kunne være bag i, selvom vi også har split sæde. - Og det er primært så der var god plads inde i bilen, og plads til 1 ekstra person eller hvis en af os ville sidde bag i sammen med baby.

Men tror jeg må starte forfra med at kigge på det... godt jeg ikke skal føde lige om lidt :-)

Ja, I kan da heldigvis kigge i lang tid endnu. Det er jo en vigtig beslutning, som man ikke sådan lige kan fortryde.

Jeg har nu ikke taget højde for en ekstra passager, for det vigtigste for mig er mit og babys behov, men jeg forstår da udemærket, jeres tanker omkring det.
Husk at det ikke er mere besværligt end I selv gør det til uanset om I vælger klapvogn eller barnevogn

Anmeld

17. september 2009

LauraLW

AnneKH skriver:

vi har købt sådan en Brio kompakt plus... den kan SAGTENS være bagi en lille bil!  Vi har en Chevrolet Matiz.. nok det tætteste man kommer på en Smart, uden at være det!  Ikke meget plads... men med Brioen kan der være barnevogn PLUS en taske... meget handy!

ok! Den må jeg lige lure... er det babysam?

Anmeld

17. september 2009

LauraLW

Linda2009 skriver:

Ja, I kan da heldigvis kigge i lang tid endnu. Det er jo en vigtig beslutning, som man ikke sådan lige kan fortryde.

Jeg har nu ikke taget højde for en ekstra passager, for det vigtigste for mig er mit og babys behov, men jeg forstår da udemærket, jeres tanker omkring det.
Husk at det ikke er mere besværligt end I selv gør det til uanset om I vælger klapvogn eller barnevogn

Du har ret. Tror som sagt det ville være godt at tænke forfra...

Anmeld

17. september 2009

AnneKH

Det er den her: http://www.brio.net/BRIO_NET/Danmark/?url=http:%2f%2fwww.brio.net%2fBRIO_NET%2fDanmark%2fStrollers%2fSTROLLERS%2fPrams%2fProducts%2fKompaktPlus.htm?b=3 
Den er faktisk rigtig fin, og med et liggemål på 92, så det er flot af en lille vogn at være! 
vi købte vores i Kære Børn til 6999 inkl. lift og pusletaske.. så fik vi til gengæld også en Brio autostol med i prisen til en værdi af 2000... ikke værst! 

Anmeld

17. september 2009

sarahb

LauraLW skriver:

Har du erfaringer med den selv?

For har kigget på den, men er i tvivl om, om baby kan ligge helt ned i klapvognsdelen, og om hvor længe den kan bruges?

har ikk erfaring med den,men jeg skal have den til vores næste hel sikkert.. det er en rigtig City klap, barne vogn

Anmeld

17. september 2009

LauraLW

sarahb skriver:

har ikk erfaring med den,men jeg skal have den til vores næste hel sikkert.. det er en rigtig City klap, barne vogn

Jamen den ser også smart ud, men er bekymret for de ting jeg skrev til dig før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.