Sove i klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.476 visninger
30 svar
0 synes godt om
17. september 2009

LauraLW

Hmm..

Altså vi har tænkt os at købe en klapvogn m lift/voksi til lille baby. Vi bor i byen, har ikke plads i bilen til barnevogn så tænkte dette kunne bruges.

Men nu læste jeg lidt på en anden side om at børnene ikke sover så godt i klapvogn. - Teutonia (som vi har kigget på) blev nævnt som en hård klapvogn der ikke var rar at ligge i.

Hvad er jeres erfaringer? Håber der er nogle der har nogle fif, for er ved at blive idiot af at tænke på klapvogne.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Ni-ko-li-ne

hvad med at købe en kombi vogn?

Anmeld

17. september 2009

LauraLW

ka-ri-na skriver:

hvad med at købe en kombi vogn?

men den har jo også en klapvogns del som skal soves i på et tidspunkt...

Anmeld

17. september 2009

sarahb

Den er så fed, nem let og kan være i en lillle bil...

Anmeld

17. september 2009

LauraLW

sarahb skriver:

Den er så fed, nem let og kan være i en lillle bil...

Har du erfaringer med den selv?

For har kigget på den, men er i tvivl om, om baby kan ligge helt ned i klapvognsdelen, og om hvor længe den kan bruges?

Anmeld

17. september 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Hmm..

Altså vi har tænkt os at købe en klapvogn m lift/voksi til lille baby. Vi bor i byen, har ikke plads i bilen til barnevogn så tænkte dette kunne bruges.

Men nu læste jeg lidt på en anden side om at børnene ikke sover så godt i klapvogn. - Teutonia (som vi har kigget på) blev nævnt som en hård klapvogn der ikke var rar at ligge i.

Hvad er jeres erfaringer? Håber der er nogle der har nogle fif, for er ved at blive idiot af at tænke på klapvogne.

Laura

Hejsa

Jeg har en Teutonia - den hedder vist Mistral DK.

Jeg har dårlig erfaring med at Asta har kunnet sove i den. Et selerne er ikke lange nok til at barnet kan have den på og ligge ned og sove når barn er ret meget over et år. Dernæst vil jeg også sige at den er ekstrem hård. Har altid måtte lægge et tæppe i og så blive pladsen lidt trang.

Desværre....

Men som klapvogn, der har jeg været super super glad for den:0)

Anmeld

17. september 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

Hejsa

Jeg har en Teutonia - den hedder vist Mistral DK.

Jeg har dårlig erfaring med at Asta har kunnet sove i den. Et selerne er ikke lange nok til at barnet kan have den på og ligge ned og sove når barn er ret meget over et år. Dernæst vil jeg også sige at den er ekstrem hård. Har altid måtte lægge et tæppe i og så blive pladsen lidt trang.

Desværre....

Men som klapvogn, der har jeg været super super glad for den:0)

Det var lidt det jeg frygtede.....

Vi havde nemlig lidt sat os fast på en teutonia mistral s, men snublede over den anden debat. - Mange skrev så at de havde en ekstra barnevogn til at sove i, men det er ikke en mulighed hos os. Vi skal helst have en vogn der opfylder alle behov, både transport, fleksibilitet, soveplads etc. - Og gerne en baby kan sove i nogle år.

Er sku i 7 sind synes jeg....

Anmeld

17. september 2009

Ni-ko-li-ne

LauraLW skriver:

men den har jo også en klapvogns del som skal soves i på et tidspunkt...

ja det er korrekt men der er bebs større, og det er lettere :0) desuden bruger vi jo dp og ikke vuggestue og så er vi blevet nødt til at købe en brugt vogn til at sove i

Anmeld

17. september 2009

LauraLW

ka-ri-na skriver:

ja det er korrekt men der er bebs større, og det er lettere :0) desuden bruger vi jo dp og ikke vuggestue og så er vi blevet nødt til at købe en brugt vogn til at sove i

Ok. Vi havde tænkt at den, når den vokser ud af lift, skal sove i voksi, og måske er det polstring nok, når nu de der klapvogne er hårde i det....

Puha, helt ny og skræmmende verden. - Især når man skal ramme rigtigt, vi har ikke råd til så mange fejlkøb.

Anmeld

17. september 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Det var lidt det jeg frygtede.....

Vi havde nemlig lidt sat os fast på en teutonia mistral s, men snublede over den anden debat. - Mange skrev så at de havde en ekstra barnevogn til at sove i, men det er ikke en mulighed hos os. Vi skal helst have en vogn der opfylder alle behov, både transport, fleksibilitet, soveplads etc. - Og gerne en baby kan sove i nogle år.

Er sku i 7 sind synes jeg....

Ja det kan jeg godt forstå du er:0)

Hmm, har desværre ingen erfaringer med andre vogne, så kan næsten ikke rådgive dig der:0(

Øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.