Min datter har en kombivogn, det vil sige det er sådan set en klapvogn med en blød lift, men jeg valgte at bruge voksipose og når hun bare sov i den så har jeg brugt og bruger stadig min madras fra liften, den fungere perfekt.. hun er nu 6 mdr. og kan sagtens sove i den og fordi jeg bruger en madras i den, kan jeg skjule selen der var med og har så sat en blød barnevognssele i, det fungere optimalt for os, jeg havde i starten i meget lille kombivogn og har nu byttet den ud med en trille vicky, den er så stor, så fantastisk, det eneste der er træls med den er at styret ikke er venbart, men det er "barnevogns/klapvognskassen" så istedet. Liggemålet er 99m og det betyder også at der er god plads. Men jeg må så også indrømme at jeg har købt en altanbarnevogn, da jeg bor på 2. sal og det var alt for langt at skulle styrte ned hver gang hun vågnende, men havde jeg boet i stuen, havde jeg bare brugt klapvognen. Hun har indtil ca. 4 mdr. kun brugt combivogn til at sove i, så det kan godt lade sig gøre...
Anmeld